Beantwoord

MBs delen storing?

  • 3 September 2022
  • 13 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik probeer al vanaf vanochtend 8 uur Mb’s te delen met mijn gezinsleden die de hele dag op pad zijn. Ik krijg constant een storingsmelding. 
kunt u me aangeven waar het mis gaat en hoe ik/kpn dit kan oplossen

Bijvoorbaat dank

Sander K

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 September 2022, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo,

Ik heb laatst 28 augustus een abonnement aan gemaakt met unlimited data en bellen.

Als ik mb's wil delen met mijn familie die al op mijn adres staan in de mijnkpn app, staat er de heletijd 'helaas het is niet gelukt’. Ik ben ook laatst terug gegaan naar de winkel, en ze hebben daar het nummer op het adres geplaatst en het werkt nog steeds niet.

M.v.g. 

Admin: vraag verplaatst naar centrale topic

Ik heb precies hetzelfde probleem. Kan geen mb's delen

Hoi @Fm73  en @Sks65 . Welkom op het forum.

Jullie hebben helemaal gelijk. Het is stuk. Onze techneuten zijn bezig om het te repareren. Ik hoop dat dat vandaag nog lukt. 

We houden jullie hier op de hoogte!

Het is mij inmiddels al gelukt

Reputatie 7
Badge +17

@Sks65, @Khang we krijgen berichten dat het is opgelost. Zou je eens willen proberen mb's te delen?

@Fm73 ik zie dat het voor je al is gelukt! Blij dat te horen. 🙂

Beste,

 

Nee het lukt nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +17

Hmm, wat als je opnieuw uit- en weer inlogt @Khang? Kun je wel de nummers zien waar je MB's mee kunt delen, of blijft de lijst daar leeg? Als je de bevestiging hebt ontvangen dat je Hussel voordelen actief zijn, dat kun je MB's delen. Mocht de lijst ondanks dat leeg blijven, ontkoppel je mobiele abonnement dan even van je MijnKPN. Dit doe je door in de MijnKPN app naar Profiel > abonnementen > je mobiele abonnement > onderaan op de blauwe letters abonnement verbergen te klikken. Daarna kun je het abonnement weer opnieuw koppelen, en ik ben benieuwd of het dan wel lukt. 

Beste,

Ik heb alles geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. Ik zie bij eenmalig mbs delen de nummers van mijn familieleden ook niet. Alleen bij automatisch per maand zie ik ze wel.

Wat vreemd is dat ik op een andere abonnement wel kan delen.

M.v.g.

Reputatie 7
Badge +17

Dat is inderdaad vreemd. Wil je je forumprofiel aanvullen met het 06-nummer waar het om gaat en je adresgegevens? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik of ik de oorzaak kan vinden. 

gedaan

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Het aanmelden voor de Hussel voordelen was nog niet goed afgerond, dus ik heb dit opnieuw aangevraagd en nu lijkt het goed te zijn gegaan. 🙂 Wil je controleren of het MB's delen nu lukt? 

Het werkt! 

 

Heel erg bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +17

Top! Graag gedaan. 😄