Beantwoord

Melding dat cleaner update voor Huawei nodig is na bezoeken website

  • 16 November 2021
  • 3 reacties
  • 227 keer bekeken

Probleem met KPN veilig. Ik ging naar een site voor het berekenen van inkomens en daar kreeg ik bijgaand plaatje voor m'n neus. Ik probeerde het nog een keer en ik geeft toe dat ik dan wellicht níét opgelet heb waar ik op klikte. Even afgeleid kan iedereen gebeuren. Ik heb m'n telefoon opnieuw opgestart, maar dat hielp niet. Wat moet ik nu doen, weet iemand dat? KPN is nu uiteraard niet meer te bereiken

 

icon

Beste antwoord door Ecaj 17 November 2021, 11:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Wij kunnen vanaf hier niet zien of er een applicatie is geïnstalleerd die als een virus vervelende zaken kan doen. Soms krijg je ook meldingen die je doorverwijzen naar sites in de hoop dat je iets installeren gaat. Lastig te beoordelen maar wil je volledig garantie dat er geen gekke dingen gebeuren is een fabrieksreset een optie. Ik wacht even af wat andere forumleden hier van vinden.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ecaj ,

Als de melding blijft terugkomen, dan is een reset waarschijnlijk onvermijdelijk. 
 

Ga naar ‘Instellingen > Geavanceerde opties > Back-up en herstel‘. Tik vervolgens op ‘Fabrieksinstellingen herstellen‘.

Een harde reset komt ook van pas als je toestel niet meer normaal reageert, bijvoorbeeld wanneer je een schadelijke applicatie hebt geïnstalleerd. Door de harde reset kun je weer met een schone lei beginnen. Wel moet je alle apps weer opnieuw installeren, maar soms is dat de enige manier om weer goed met je toestel te kunnen werken. Via je Google-account kun je bovendien makkelijk al je apps terugzetten.

Hallo @Ecaj ,

Als de melding blijft terugkomen, dan is een reset waarschijnlijk onvermijdelijk. 
 

Ga naar ‘Instellingen > Geavanceerde opties > Back-up en herstel‘. Tik vervolgens op ‘Fabrieksinstellingen herstellen‘.

Een harde reset komt ook van pas als je toestel niet meer normaal reageert, bijvoorbeeld wanneer je een schadelijke applicatie hebt geïnstalleerd. Door de harde reset kun je weer met een schone lei beginnen. Wel moet je alle apps weer opnieuw installeren, maar soms is dat de enige manier om weer goed met je toestel te kunnen werken. Via je Google-account kun je bovendien makkelijk al je apps terugzetten.

De melding kwam niet meer terug toen ik een paar apps die ik recent had geïnstalleerd, verwijderd had en de telefoon opnieuw opgestart had. Vreemd dus, maar gelukkig opgelost. Ik heb altijd van die écht rare dingen, het gebeurt me steeds weer. Als ik terugkijk naar mijn topics is er nog wel eens iets bizars aan. Als er dan toch een probleem moet zijn, dan liever iets alledaags 😁