Beantwoord

Mijn mobiele abonnement werkt niet op Bonaire, hoe kan dit?

  • 13 March 2024
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

mijn mobiele abonnement werkt niet op Bonaire?
 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 13 March 2024, 22:58

Bekijk origineel

5 reacties

Mijn abonnement is 

5 GB

Onbeperkt min/sms

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Hans2m 

Welkom op het forum van KPN.

Op Bonaire (Nederlandse Antillen) kun je geen gebruik maken van de bundels die je in Nederland en binnen de EU wel kunt gebruiken.
Die 5 GB en onbeperkt bellen werken dus alleen binnen Nederland en de EU, maar NIET op de Nederlandse Antillen.

Wil je gebruik kunnen maken van data op Bonaire, dan kun je 1 van de volgende data bundels activeren: 

Nederlandse Antillen
 

4 GB voor 24,99, sms NEA 4 AAN naar 1266
6 GB voor 34,99, sms NEA 6 AAN naar 1266

  • De bundels zijn 31 dagen geldig
  • Je kunt de bundels stapelen
  • De bundels kunnen alleen gebruikt worden voor data
  • Je krijgt bericht als je 50%, 75% en 100% van je bundel hebt gebruikt
  • Je kunt geen data delen

Let op: dit is een data only bundel. Voor dit land hebben we geen bel & sms bundel. Zijn je MB's uit je Extra Bundel op? Dan wordt je internet gestopt, je kunt weer een nieuwe bundel aanvragen.


Bellen en sms
 

Bellen en sms'en betaal je per minuut of per sms. 

Ik ben op de Nederlandse Antillen
Je bent in de Nederlandse Antillen en belt of sms't naar iemand in Nederland of land in de tariefregio 'Voordeelland buiten de EU'.

  • Bellen: € 1,00 / min
  • Gebeld worden: € 0,50 / min
  • Sms versturen: € 0,30 / sms
  • Sms ontvangen: gratis
  • Internet: € 2,50 / MB (kosten zonder databundel)

 

 

 

Dankjewel Michel

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Hans2m 

Graag gedaan!
Ik wens je nog een fijne vakantie toe, op het mooie Bonaire 🏖.

Danki

Reageer