Beantwoord

Mijn toestel is niet afgeleverd, krijg ik een e-mail wanneer het onderzoek is gestart?

  • 23 March 2024
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Badge

Goedemiddag, 23 maart  2024

 

Op 11 maart ben ik bij de winkel van KPN op het Buikslotermeerplein geweest om over te stappen van Odido naar KPN voor mijn mobiel en voor internet over te stappen van Online naar KPN. 11 april komt er een monteur van KPN om het internet en TV aan te sluiten op het nieuwe internet. Zover  so good!!!!

 

12 maart kreeg ik een email van KPN dat het toestel Samsung Galaxy A55 5G, 128GB Awesome Lilac niet op voorraad is, terwijl er op de website van KPN staat dat ze op voorraad zijn. Ik wacht wel even af...…..

 

Zondag 17 maart krijg ik een app en email dat de telefoon binnen is en ik kan zeggen wanneer ik het wil hebben, dus ik heb de eerste mogelijkheid uitgekozen dinsdag 19 maart. Later krijg ik een bevestigingsmail dat de telefoon dinsdag tussen 8.00 en 18.00 bezorgd wordt door AMP logistics.

 

mijn vraag via whatsapp aan AMP :ik heb nog geen email gekregen hoe laat jullie ongeveer de mobiele telefoon van kpn komen bezorgen,  order SXXXXXX-XXXX. Volgens kpn wordt het vandaag door jullie bezorgd 

Antwoorrd AMP: Goedemorgen, ik kan geen bestelling vinden op de opgegeven gegevens. Ik adviseer u om contact op te nemen met KPN over uw bestelling.

Dat heb ik gedaan, de klantenservice van KPN zei, die zullen waarschijnlijk vanmidag wel komen! Ik ben de hele dag thuis geweest maar geen telefoon.

 

Dinsdag avond 19 maart opnieuw met de klantenservice van KPN gebeld, antwoordt er is wat vertraging de telefoon zal morgen wel komen.

Ook heb ik AMP die avond gebeld, zij hebben geen order met mijn gegevens ontvangen en vertelde me kontact met KPN op te nemen dat ze een nieuwe order moeten uitschrijven.

 

Woensdag is er ook niets afgeleverd, dus meer weer de KPN bellen, donderdag ochtend heb ik de KPN weer gebeld en heb met Anne gesproken en, deze heeft AMP zelf gebeld, inderdaad mevrouw uw gegevens zijn daar niet bekent er is iets fout gegaan tussen ons en AMP, ik zal een formulier invullen en een onderzoek starten.

 

Als ik nu op Bestelling volgen klik staat er nog steeds uw toestel is verstuurd en wordt op 19-03-2024 afgeleverd op het door u gekozen adres.

 

Nu weet ik het verder niet meer, krijg ik nog een berricht als het daadwerkelijk in onderzoek is gegaan??? Of moet ik weer gaan bellen????????

 

vriendelijke groet Betty Jaski

 

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 March 2024, 12:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Betjas, wat rot dit! Ik kan heel goed begrijpen dat je graag bevestiging wilt van dat het onderzoek is opgestart. Doorgaans krijg je binnen 5 werkdagen een reactie hierover. Mocht dat dus in de loop van deze week toch onverwachts niet komen, bel dan zelf weer even opnieuw naar 0800-0402. Mijn collega's gaan er dan opnieuw voor je achteraan. Mijn excuses voor het ongemak!

Badge

Bedankt voor deze reactie, had graag een bevestiging gehoord

Dus afwachten!!! Ik hoop echt dat er iets gebeurt 

 

Mvg Betty 

Badge

Gisteren ontvangen,  alles geïnstalleerd!!!😁

Reputatie 7
Badge +30

Super zeg! Veel plezier ervan :-).

Reageer