Beantwoord

Mobiel abonnement aanpassen lukt niet

  • 6 May 2024
  • 9 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 2

Ik wil graag ivm vakantie mijn data abonnement aanpassen maar dit lukt niet. Ik heb een thuis avond abonnement een mobiel abonnement  en een data abonnement. Ik betaal me scheel en kan geen tv kijken op de camping, omdat mijn databundel al op is. 😢😢😢

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 May 2024, 08:43

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Miriam Giessen ,

Je kunt één keer per maand jouw databundel aanpassen naar boven of naar beneden. De wijziging gaat dan niet per direct in, maar per de start van de volgende maandelijkse periode. 
 

Duurt dat jou te lang? Dan kun je eventueel een losse bundel kopen. 
https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels

Reputatie 2

Beste @Noordzee ,

dat weet ik 😊. Het komt helaas allemaal tegelijk. Ik heb mijn mobiele data naar beneden geschroefd, omdat ik die databundel met mijn andere nummer heb gekozen (20gb) om tv te kunnen kijken via mijn eigen wifi netwerk met een alpha camp pro 2 + antenne. Hellaas is de 20 Gb op door een vergissing van mijn kant. Het verbruik van tv kijken is hoger dan dat ik dacht. En de maand van mijn mobiel is pas net begonnen. Helaas is 1GB extra niet genoeg, dus zal ik moeten wachten. 😁

Biedt de camping geen wifi aan @Miriam Giessen , en als ze het wel aanbieden en het is van KPN, kun je van de gratis hotspotservice van KPN gebruik maken, net als bij Albert Heijn.

 

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Miriam Giessen ,

Voor TV kijken op de camping is Digitenne natuurlijk ook een goede optie. Als je een thuisabonnement hebt met KPN TV betaal je voor Digitenne maar vijf euro per maand. (Maandelijks opzegbaar) Misschien een overweging waard? 
https://www.kpn.com/televisie/digitenne

 

Reputatie 2

@N.N. @Noordzee dank jullie we voor de tips. Ik zie dat ik in mijn bericht gesproken heb over de camping 😅, mijn fout, ik bedoel de boot 🙏🏻😊. Ik merk dat Digitenne niet altijd helder is, hij stoort nogal. Ook als ik opnieuw zoek. We hebben jaren digitenne gehad en betaalde €18,00 ondank dat we thuis KPN hadden. Niet elke jachthaven heeft Wifi. Ik dacht dat ik goed uit was met de Alpha antenne, maar kan misschien beter met mijn mobiel contact maken en die op onbeperkt internet zetten 😉

Reputatie 4
Badge +4

Bij onbeperkt internet op je mobiel kun je maximaal 10 GB per dag gebruiken. 

En niet geschikt om TV of films te kijken. 

Voor betere ontvangst van Digitenne op je boot, kun je beter een buitenantenne installeren op je boot en je boot laten afmeren op een open plek in de haven zonder bomen of andere opstakels. 

Vraag advies aan jou watersportwinkel of zaak voor je boot. 

Onbeperkt internet is prima geschikt om tv en Netflix mee te kijken. 

Is je mobiele abonnement al te verlengen? Met de huidige propositie is dat zelfs 20 GB per dag.

TV kijken is 3 GB per uur.

Reputatie 2

@PeterG ik vond op internet dat 1GB per uur was 😅. 3 GB komt idd meer overeen. Ik kan hem helaas niet aanpassen 😢. Moet ik deze opzeggen en een nieuwe met nummerbehoud pakken? Omdat ik meer van KPN heb krijg ik 2x zoveel GB

Pas als je Hussel contract periode is afgelopen kun je naar de huidige vorm. Met onbeperkt 20 GB. 

Voortijdig een nieuw abonnement geeft nieuw nummer en je kunt het lopende abonnement nog niet stoppen. 

Binnen Hussel kun je wel naar onbeperkt met 10 GB per dag . Wel met gratis aanvullers van  2 GB. Desnoods meer per dag.

Een bundel wijziging doen voor de start van je volgende factuur maand. 

Reageer