Beantwoord

Mobiel abonnement delen

  • 8 August 2020
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Bij het afsluiten van mijn mobiel abonnement voor mij en me vrouw adviseerde de man aan de telefoon

Als ik toch veel gebruik in unlimited te nemen en dan eentje met onbepert bellen/sms.

Zodat ik dan maximaal 25 GB kan delen met me vrouw

 

Is dit correct?

En werkt dit dan ook als wij in buitenland zitten en ik deel 10  gb met haar dat ze dit daar ook kan gebruiken?

 

Ik weet dat dit namelijk wel zo werkte met KPN compleet maar dacht ook gelezen te hebben dat dit met hussel niet zou werken kan iemand mij daar meer info over geven?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 August 2020, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MennoG78 ,

Dat is correct. De MB’s die jij deelt met jouw vrouw kan zij ook in het buitenland (specifiek de EU) gebruiken. Wel alleen in de maand van delen. Op de eerste dag van de nieuwe maand vervalt die data en moet je weer opnieuw MB’s delen.

 

bron voor het gebruik in het buitenland :moderator Marcia 

https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/mb-s-delen-met-unlimited-en-roaming-binnen-eu-495916

 

 

Reputatie 7
Badge +8

@Noordzee dank je wel had gezocht maar niet goed genoeg dit is een goed antwoord scheelt weer geld zo.

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan👍