Beantwoord

Mobiel internet: 3 streepjes maar geen bereik

  • 4 May 2021
  • 1 reactie
  • 126 keer bekeken

4G , heb 3 streepjes maar als ik wil internetten dan blijkt mijn internet geen bereik te hebben. Heb Speedtest gedaan en hem 15mb terwel voorheen de wijzers klokje rond gingen? Heb kpn al aan de lijn gehad en geeft aan ligt aan je telefoon die is kapot. Heb IPhone XR. Heb net ook gedaan op IPhone 12 van mijn vrouw en die heeft het zelfde. Dit probleem is niet alleen op postcode 2912 maar ook ver daarbuiten. Maar hoe nu verder? Mijn abonnement wil ik verlegen maar dan wil ik zekerheid dat dit wordt opgelost.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 5 May 2021, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Bugsfunny, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat je een oplossing wilt, je hebt een abonnement bij ons en dat moet gewoon werken natuurlijk. Overal lijk je wel verbinding te hebben maar werkt het internet niet dus. Door jouw simkaart al in een ander toestel te hebben geprobeerd en hetzelfde te ervaren lijkt het daar niet aan te liggen. Heb je de simkaart van jouw vrouw toen ook in jouw iPhone XR geprobeerd? Deed die het toen wel, of ook niet?Â