Beantwoord

Mobiel nummer koppelen voor MB's delen

  • 3 January 2021
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Beste ls,

 

Allereerst beste wensen.

Pas mobiel abonnement aangeschaft maar het product krijg ik niet toegevoegd zodat ik mb kan delen. Het betreft nummer 06-********.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

icon

Beste antwoord door Elli79 5 January 2021, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Elli79 , MB's kun je alleen delen met huisgenoten die op hetzelfde huisadres zijn ingeschreven met hun abo. Je kunt dus niet delen met een familielid in Verweghistan.

Wat voor foutmelding krijg je als je een mobiel product wilt toevoegen aan je KPN ID?

 

 

Hoi JanD,

Bedankt voor je reactie.

Om het telefoonnummer aan te melden bij "compleet" krijg ik de melding Aanmelden voordelen lukt (nog) niet. 

1. Gegevens goed ingevuld.

2. Al aangemeld voor compleet of hussel

3. Recent verhuist

4. Net overgestapt.

Punt 1 en 2 ja

Punt 3 en 4 nvt

 

Het nieuwe nummer die ik wil aanmelden staat op het zelfde adres net als de overige nummers. Het nieuwe nummer wordt gebruikt door mijn zoon wonend op het zelfde adres. Maar staat op mijn eigen naam. Ook op het zelfde adres.

 

Hallo @Elli79 ,vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer en het betreffende telefoonnummer in, dan komt een moderator er op terug.

Succes.

 

 

Gedaan. Bedankt voor de terugkoppeling. Ik wacht moderator reactie af.

 

Vrgroet

Na wederom wachten de chat op de kpnsite gebruikt. Deze regelde het direct. Dus opgelost