Beantwoord

Mobiel toevoegen aan MijnKPN

  • 19 July 2020
  • 5 reacties
  • 1817 keer bekeken

Ik en mijn vrouw hebben al 2 jaar een abonnement waar we mb's kunnen delen en dat gaat prima.

Nu heeft mijn dochter sinds 1,5 week ook een telefoon maar die krijgen wij niet in onze mijn kpn app, om haar eventueel wat mb's te geven.

Hoe kan het dat hij het niet doet ? Of moet ik iets instellen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 July 2020, 09:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ricardo Koot ,

Je kunt de registratie van het nieuwe (Kidssim ?) nummer op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (bv door in te loggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen. Je geeft aan dat dit niet lukt. Probeer anders eens een andere browser. Of wis jouw internetgeschiedenis en cookies.  
 

Maar dan ben je er nog niet.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

Daarna kun je het nummer ook nog toevoegen aan je “KPN huishouden”. Het is dan wel van belang dat het abonnement op hetzelfde adres staat geregistreerd bij KPN. 

Dat toevoegen gaat het snelste via 0800-0402. Na het toevoegen kun je dan MB’s delen met je dochter. 

Het toevoegen aan je huishouden kan eventueel ook via het forum. Maar dat duurt langer. Je moet dan ook jouw volledige forumprofiel vullen en dan ook het nieuwe nummer van jouw dochter vermelden in het veld opmerkingen. 
 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Ricardo Koot, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het toevoegen van het nummer in MijnKPN is één stap, maar om de voordelen te ontvangen en dus MB's te kunnen delen moet het nummer toegevoegd worden aan de registratie van de voordelen. Dit kan via de pagina die hierboven al genoemd wordt.

Kan je aangeven of het inmiddels gelukt is en de aanvraag loopt of al goedgekeurd is? Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan hoor ik het graag en help ik je verder!

Reputatie 7
Badge +21

@Ricardo Koot ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je inmiddels de voordelen hebt ontvangen en kan gebruiken. Zo niet, dan weet je mij te vinden! :wink:

@Ricardo Koot ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je inmiddels de voordelen hebt ontvangen en kan gebruiken. Zo niet, dan weet je mij te vinden! :wink:

Ja het is allemaal gelukt, hebben via de klantenservice alles voor elkaar gekregen en het werkt super ! Hartstikke bedankt 

Reputatie 7
Badge +28

Fijn dat het gelukt is via 0800-0402. :thumbsup_tone3:  

Reageer