Vraag

Mobiele abonnementen

  • 9 February 2020
  • 12 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik ben oud Telfort klant bij Telfort had je meer keuze op mobiele telefoons bij KPN niet waarom 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Je bedoelt de keuze uit meer merken en modellen bij verlengen met toestel?

Ja dat bedoel ik

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marasha, welkom op het forum. 

Ik weet zo niet of dit daadwerkelijk minder is of niet, wel dat we ons focussen op de populaire modellen. Je kunt eventueel ook via Belsimpel een toestel nemen in combinatie met een Telfort abonnement mocht je dit willen doen. 

Hi Marasha, welkom op het forum. 

Ik weet zo niet of dit daadwerkelijk minder is of niet, wel dat we ons focussen op de populaire modellen. Je kunt eventueel ook via Belsimpel een toestel nemen in combinatie met een Telfort abonnement mocht je dit willen doen. 

Uhmmmmm. Je bedoelt hoop ik zelf een telefoon aan schaffen en het huidige in gebruik zijnde sim daar in plaatsen. 

In Combinatie met een Telfort abonnement gaat niet met verleng opties wat  Marasha zal bedoelen.

Dat is dan niet handige ik had bij telfort alles in een abonoment 

Nu moet ik bij belsimpel een telf kopen en bij telfort de mb en belminuten

Dat is dan niet handige ik had bij telfort alles in een abonoment 

Nu moet ik bij belsimpel een telf kopen en bij telfort de mb en belminuten

Dat is juist heel handig je hebt veel meer keuze het nadeel is, op afbetaling kopen is lastiger. Verlengen met toestel kan niet meer met een Telfort abonnement. Is dat abonnement naar wens kan je bij elke winkel van je keuze zelf een telefoon kopen.

Spijker op de Kop dus niet leuker bij KPN 🙄🙄🙄🤨🤨🤨

Reputatie 7
Badge +24

Als het om een los toestel kopen gaat maakt het niet uit waar je dit doet. Waar je het verlengd en op afbetaling een toestel neemt maakt niet uit, of zie ik iets over het hoofd? 

Het laatste zinnetje een toestel in combinatie met een Telfort abonnement? Welk Telfort abonnement, dat kan enkel nog in combinatie met een Sim only KPN tft abonnement 😉

Hallo Alex ja je ziet duidelijk wat over het hoofd ik heb jaren een telf met abonement kunnen afsluiten bij Telfort nu moet ik eerst zelf telf kopen en dan een sim only abonement afsluiten bij Telfort of een Telf met abonement bij KPN nemen. Alleen heeft KPN een beperkt aantal modelen telf 

 

 

Hallo Alex ja je ziet duidelijk wat over het hoofd ik heb jaren een telf met abonement kunnen afsluiten bij Telfort nu moet ik eerst zelf telf kopen en dan een sim only abonement afsluiten bij Telfort of een Telf met abonement bij KPN nemen. Alleen heeft KPN een beperkt aantal modelen telf 

 

 

Je kan geen Telfort abonnementen meer afsluiten, als je nu nog een lopend contract hebt wordt dit na afloop vanzelf sim only.

Reputatie 7
Badge +24

Hallo Alex ja je ziet duidelijk wat over het hoofd ik heb jaren een telf met abonement kunnen afsluiten bij Telfort nu moet ik eerst zelf telf kopen en dan een sim only abonement afsluiten bij Telfort of een Telf met abonement bij KPN nemen. Alleen heeft KPN een beperkt aantal modelen telf 

Je kan geen Telfort abonnementen meer afsluiten, als je nu nog een lopend contract hebt wordt dit na afloop vanzelf sim only.

Dit is juist, Telfort kun je niet meer nemen. Dit wordt hoe dan ook KPN me tof zonder toestel, het maakt dan ook niet uit of je het toestel via ons neemt of niet en ook niet of het wel of niet op afbetaling is via KPN of een 3e partij zoals Belsimpel. 

Wil je je abonnement behouden in je huidige vorm? Dan zul je een los toestel moeten kopen en je abonnement als simonly door laten gaan.