Vraag

Mobiele data werkt bijna niet, WiFI wel

  • 2 May 2024
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Mijn mobiel internet doet het bijna niet buiten de deur maar werkt prima met wifi.

Ik heb al een nieuwe simkaart en de netwerkinstellingen terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dit werkt beide niet. Ook de simkaart in een ander toestel geprobeerd.

Soms zie ik dat ik Edge heb, soms 4G (maar het doet niks). Als ik airplane mode aan/uit zet dan heb ik heel kort een verbinding.

Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen zodat ik weer internet heb buiten de deur? Mijn iPhone 11 is 4 jaar oud maar werkt verder prima.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @cdn1nl2 , is dit overal een probleem of alleen op specifieke plaatsen?

Check voor de zekerheid eens de dekkingskaart van KPN: https://www.kpn.com/netwerk/dekkingskaart.htm

Dank voor je reactie maar het is helaas overal

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom op de KPN community @cdn1nl2.

Niet fijn dat het mobiel internet op jouw iPhone 11 niet lekker werkt. Deze problemen met bereikbaarheid van mobiel internet op de iPhone 11 hebben tijden terug bij meer mensen gespeeld. Controleer voor de zekerheid de VoLTE instellingen op je toestel: VoLTE moet aan staan. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren

Staat het aan of kom je er niet uit? Je kunt voor hulp hierbij bellen met onze klantenservice via 0800-0402. Zo kunnen onze collega's daar onze technische dienst inschakelen om dit na te laten kijken. Zij doen verder onderzoek naar de oorzaak en helpen je om dit op te lossen. 

Reageer