Vraag

Mobiele nummer niet bekend

  • 29 January 2019
  • 10 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe iphone xs met abonnement gekregen alleen ik heb geen nummer bij mijn simkaart gekregen.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel een mobiele nummer krijg?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Henrico, welkom hier. Bij een abonnement zit er altijd een mobiel nummer. Gelukkig kan ik dit voor je achterhalen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik denk dat ik het heb gedaan.
Reputatie 7
Badge +24
Thanks. Ik zie 2 nummers op je adres. Een eindigend op 278, dat nummer is al een tijdje actief. Daarnaast nog een nieuwe aanvraag van 27 januari, echter is die aanvraag met nummerbehoud. Een nummer eindigend op 334 dat niet is goedgekeurd omdat het abonnement nog doorloopt tot eind augustus. Verder zie ik niets. Herken je dit?

Ik hoor graag van je.
ja klopt, het nummer eindigend op 334 wil ik graag opnieuw aanvragen want ik heb het abonnement van mijn oude provider afbetaald.
Ik kan niet mijn simkaart activeren zonder nummer.
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk, ik heb wel wederom het klantnummer van je huidige aanbieder en zou ook willen welke aanbieder dat is. Die gegevens bewaren wij niet namelijk, vandaar dat ik het wederom vraag. Dit kan het makkelijkst via een privébericht. 🙂
Aanbieder was hollandsnieuwe.
Ik heb mijn contract afbetaald dus ik zou graag mijn oude nummer terug willen krijgen naar kpn.
Kan dat nog lukken?
Reputatie 7
Badge +24
Dat hoop ik, heb je ook je contractnummer voor me van Hollandsnieuwe? En ik neem aan dat dit als een nieuw abonnement moet zijn?
1484537184 is mijn klantnummer bij hollandsnieuwe.
Ja ik heb het abonnement van kpn al wel alleen ik moet een geldig kpn nummer hebben om mijn simkaart te activeren.
Reputatie 7
Badge +24
Op basis van je nummer heb ik een nieuwe aanvraag gedaan, we wachten een reactie af.
Oké top, ik wacht af.