Beantwoord

Multisim opzeggen zonder smartwatch

  • 26 February 2024
  • 12 reacties
  • 167 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +6

Beste Moderators,

Ik heb mijn huidige smartwatch verkocht en een nieuwe daarvoor gekocht. Ik dacht echt dat ik op de juiste manier multisim had opgezegd maar kennelijk heb ik een fout gemaakt. Want ik krijg de volgende melding nu via me nieuwe smartwatch.
 

Zouden jullie het huidige multisim abonnement kunnen eindigen zodat ik een nieuwe kan afsluiten met me nieuwe Apple watch?

 

Alvast bedankt!

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 February 2024, 17:27

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ferry1984 ,

Hier op het forum lukt dat niet. Bel met 0800-0402 of breng anders een bezoekje aan een KPN-winkel.  

Reputatie 6
Badge +6

Ha @Noordzee bedankt voor de tip.

 

Dus begin van de middag naar de kpn winkel geweest. Ze hebben Multisim verwijderd uit de Boss applicatie/systeem. Erg behulpzame medewerker. Na een paar uur zou ik dan multisim kunnen aanvragen. Echter krijg ik nog steeds dat die gekoppeld is aan de andere watch. Misschien dat er nu wel een moderator naar kan kijken?

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo @Ferry1984 ,

De eerste stap is in ieder geval gezet. Het zal mij niets verbazen als het bv morgen wel lukt. Maar een moderator (die hier nog komt) gaat het vast wel voor jou nakijken. Ik neem aan dat je het bewuste nummer in jouw profiel hebt staan. 

Reputatie 6
Badge +6

Uiteraard @Noordzee ik loop hier al een tijdje mee om te weten dat ik een ingevuld profiel dien te hebben☺️. Thx iig voor de winkeltip want dat heeft wel het e.e.a. in positieve zin in gang gezet.

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo @Ferry1984 ,

De eerste stap is in ieder geval gezet. Het zal mij niets verbazen als het bv morgen wel lukt. Maar een moderator (die hier nog komt) gaat het vast wel voor jou nakijken. Ik neem aan dat je het bewuste nummer in jouw profiel hebt staan. 

@Ferry1984 

Ik zie dat jouw topic kennelijk nog niet aan de beurt is. Maar hoe is de status nu? Kun je niet langer wachten, dan is bellen naar 0800-0402 uiteraard de snelste optie. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Noordzee Net geprobeerd en situatie is nog steeds hetzelfde helaas. Ik heb geen haast dus ik wacht tot een moderator hier reageert. Bedankt in ieder geval voor al je hulp!

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Ferry1984, zou je het nu nogmaals willen proberen? Het leek erop dat dit toch niet uit is gezet. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Alex van KPN helaas het werkt nog steeds niet. Krijg nog steeds de melding dat de multisim in gebruik is op een andere smartwatch.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb dit doorgezet naar onze technische mensen, binnen 3 á 4 werkdagen wordt dit opgepakt en opgelost.

Nog even geduld dus. 

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb dit doorgezet nar onze technische mensen, binnen 3 á 4 werkdagen wordt dit opgepakt en opgelost.

Nog even geduld dus. 

Helemaal goed Alex! Heeft ook geen haast opzich. Ik meld me weer als het opgelost is of als het volgende week vrijdag nog niet is opgelost!

Reputatie 6
Badge +6

Ik zou nog even een update geven. Afgelopen maandag gebeld door de Technische Dienst en super goed en snel opgelost. Zeer professioneel gehandeld door de TD medewerker van KPN. Dat is dus de reden om voor KPN te kiezen die premium service!

Reputatie 7
Badge +28

Wat fijn @Ferry1984 ! 👍

Reageer