Vraag

Na activatie e-sim werkt Multisim niet meer op mijn Apple Watch Ultra

  • 26 February 2024
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik ben op mijn IPhone de sim vervangen door E-sim.
Na activatie van de E-Sim werkt Multisim niet meer op mijn Apple Watch Ultra.

Wanneer ik hem via de Watch-App op mijn Iphone weer wil activeren krijg ik op de KPN site ne melding dat er reeds een Multisim gekoppeld is.

Eerst een belletje gedaan naar de helpdesk, Deze verwees mij door naar KPN-winkel.
In de KPN winkel ben ik doorverwezen naar de help pagina's op kpn.com.

Op dit forum lees ik dat anderen met het zelfde probleem hier zijn geholpen.
Mijn vraag is nu om mijn multisim uit te schakelen.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @jackkuipers en bedankt voor jouw bericht!

Zuur om te lezen dat dit niet via de klantenservice of de winkel is gelukt :( Omdat je je forumprofiel reeds had ingevuld, ben ik meteen voor je gaan kijken en ik heb de multisim net voor je uitgeschakeld. Laat je me weten of je probleem hiermee is verholpen?

Probleem nu inderdaad verholpen.

Hartelijk dank.

Reputatie 7
Badge +12

Probleem nu inderdaad verholpen.

Hartelijk dank.

Super, fijn om te lezen @jackkuipers en dank ook dat je nog even hebt laten weten dat je probleem hiermee is verholpen.

Voor nu nog een mooie dag toegewenst en mocht je ons nog een keertje nodig hebben, weet je ons te vinden!

Reageer