Beantwoord

Na overgang van xs4all naar KPN kan ik niet gebeld worden

  • 22 May 2022
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Goedenavond,

Onlangs heb ik een nieuwe simcard geplaatst na ontvangst van een brief daarover van KPN. Internetten en bellen gaat prima, alleen het probleem is dat ik niet gebeld kan worden. De telefoon gaat niet over.

Daarnaast is het zo dat in de KPN-app mijn telefoonnummer niet herkend wordt.

Graag een oplossing voor dit probleem.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 May 2022, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Kees Smit . Welkom op het forum.

Wat voor abonnement hebben we het over? Ben jij gemigreerd van XS4All naar KPN? Of heb je recentelijk een abonnement bij KPN genomen?

Wat horen mensen als ze jouw nummer proberen te bellen?