Vraag

Na 2 dagen is mijn databundel in het buitenland op

  • 4 May 2024
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Ben momenteel in Italië (Sardinië) en heb een unlimited date abonnement. Dit beteken in het buitenland 50G. Ik gebruikt een RUTX50 router voor internet. Nu na twee dagen (2may2024) krijg ik een SMS bericht via de router dat mijn bundel is opgebruikt??. Als ik in de RUTX50 router kijk (data logging) is er maar ongeveer 9GB (up-download) gebruikt. En daar zit dan April ook nog bij. Kan dus nooit waar zijn. Maar heb nu wel een lagere snelheid => Naou ja zeg maar gewoon niets 0mb/sec. Lekker waardeloos natuurlijk.

Heb een soort gelijk abonment op mijn telefoon en die begint op 1 mei weer met de nieuwe bundel. Dus gebruik ik die nu maar om dit gericht te kunnen versturen.

Heb gisteren de leverancier nog aan het beschuldigen geweest dat zijn route niet goed werk.

Kan iemand mij hier mee helpen

 

Mvg

 

Jos Jaspers


2 reacties

Helpen met…? 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Asfadabo, welkom hier. 

Ik kan dit ook niet voor jou verklaren. Ik kan en mag namelijk niet zien waar de data voor is gebruikt, alleen wanneer het is gebruikt. Ik durf niet te zeggen of de router verkeerde informatie verwerkt. Heb je ook contact met ons gehad om specifiek mee te kunnen kijken? Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Reageer