Beantwoord

Net voor mijn verlengdatum veel aanbiedingen, nu niet meer

  • 5 April 2024
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

ik heb 2 maanden gekeken naar schitterende aanbiedingen met Telefoons en horloges erbij. en net 4 dagen erna mag ik mijn abonement verlengen. maar nu is er niets qua aanbiedingen. sterker nog , als ik kijk op de site bij Samsung betaal ik 6 euro per maand minder voor een mobiel en krijg je er nog wel wat bij.  waar maakt KPN dit verschil?

 

icon

Beste antwoord door PeterG 5 April 2024, 13:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Fam Olthof 

De Samsung acties die er onlangs waren via de webshop van KPN, waren acties (promoties) vanuit Samsung zelf en staan dus volledig los van wat KPN aanbied.
Daarnaast kent KPN “Smartpakkers” waarbij een aantal smartphones goedkoper worden aangeboden voor nieuwe als bestaande klanten (verlengen), deze staan ook op de homepage van KPN en dan en halverwege de pagina.

Maar wil je graag keuze uit vrijwel alle beschikbare smartphones en acties, dan kun je beter even een bezoekje brengen aan de volgende webwinkels:

  • Belsimpel (De grootste online winkel op telecomgebied)
  • Mobiel.nl

Daar zijn de smartphones vaak ook wat goedkoper dan bij KPN zelf.
Via beide webwinkels kun je tevens je KPN mobiel abonnement verlengen met een toestel erbij.
Ook Samsung kan zijn eigen prijzen hanteren op zijn eigen website, het zijn tenslotte smartphones van Samsung zelf, en kunnen eveneens goedkoper uitvallen zoals je hebt kunnen zien.

Het is algemeen bekend, dat het aanschaffen of verlengen van een abonnement met toestel direct bij een provider (KPN, Odido en Vodafone) in de regel wat duurder kan uitvallen, omdat een provider hieraan niet perse hoeft te verdienen, terwijl Belsimpel hiervan moet leven en daardoor de prijzen wat lager in de markt zet.

Als je vanaf nu mag verlengen zit je dus, nog wel, in de laatste 4 maanden van je huidige abonnement. Dat wijzigt niet!

De komende 4 maanden heb je dus rustig de tijd om weer op een aanbieding te wachten lijkt mij. Tenzij je telefoon dringend vervangen moet worden.😁

Het nieuwe abonnement gaat sowieso niet eerder dan medio begin augustus ( 6 augustus denk ik dan) lopen.

Reageer