Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineelNiet aangemeld bij netwerk
Goedenavond @Aly-Assen , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Wat vreemd dat je nog niet kan bellen met je nieuwe simkaart, en dat internet het wel doet. Heb je de simkaart al geactiveerd? En het internet dat werkt, is dat 3G/4G of WiFi? Want WiFi kan in meerdere gevallen wel gewoon werken.. Opnieuw opstarten helpt hierin niet? En kan je aangeven welke foutmelding je krijgt?
Kan je in een privébericht het 06-nummer, klantnummer en nieuwe simkaartnummer geven? Dan kan ik ook het een en ander controleren.
Wat vreemd dat je nog niet kan bellen met je nieuwe simkaart, en dat internet het wel doet. Heb je de simkaart al geactiveerd? En het internet dat werkt, is dat 3G/4G of WiFi? Want WiFi kan in meerdere gevallen wel gewoon werken.. Opnieuw opstarten helpt hierin niet? En kan je aangeven welke foutmelding je krijgt?
Kan je in een privébericht het 06-nummer, klantnummer en nieuwe simkaartnummer geven? Dan kan ik ook het een en ander controleren.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.