Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk

  • 2 April 2019
  • 2 reacties
  • 3395 keer bekeken

Nieuwe simkaart bij nieuwe telefoon. Wel internet, géén bellen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 April 2019, 20:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Aly-Assen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat vreemd dat je nog niet kan bellen met je nieuwe simkaart, en dat internet het wel doet. Heb je de simkaart al geactiveerd? En het internet dat werkt, is dat 3G/4G of WiFi? Want WiFi kan in meerdere gevallen wel gewoon werken.. Opnieuw opstarten helpt hierin niet? En kan je aangeven welke foutmelding je krijgt?

Kan je in een privébericht het 06-nummer, klantnummer en nieuwe simkaartnummer geven? Dan kan ik ook het een en ander controleren.
Reputatie 7
Badge +21
@Aly-Assen, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Na deze tijd hoop ik wel dat je intussen weer bereikbaar bent. Zo niet, dan ontvang ik graag alsnog het privéberichtje met gegevens!

Reageer