Beantwoord

Nieuw abonnement besteld, maar ontvang alleen contractsamenvatting

  • 6 April 2024
  • 10 reacties
  • 74 keer bekeken

Hallo allemaal ik heb een vraag ik heb den abbonement via de telefoon afgesloten van kpn zelf die man zei dat die bestelling der doorheen was 

 

En kreeg indd ook mijn contract samenvatting opgestuurd en maakten van dat de bestelling in orde werd gemaakt en in dat mailtje stond ook bezorging krijgt u appart bericht van 

 

 

 

Maaar als ik mijn bestelling volg staat die nog op

 

Bedankt voor uw bestelling bij KPN. Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder. 

Of dat dit der staat vanwege het weekend ☝️

 

weet iemand of die nog geannuleerd kan worden door kpn of dat het gewoon goed zo is en dat ik mijn telefoon in ontvangst kan nemen ???? 

of dat die gewoon is goed gekeurd 

 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 6 April 2024, 23:56

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Essie89 

Welkom op het forum van KPN.

Bedankt voor uw bestelling bij KPN. Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder. 

Dit betekend dat jouw bestelling ter controle bij de afdeling acceptatie ligt, die de laatste controle doet na een nieuwe bestelling.
Denk hierbij aan jouw persoonlijke gegevens en of die ook kloppen met jouw legitimatiebewijs.

Zodra dit gebeurd is, en er geen rare zaken naar voren komen, wordt je bestelling overgedragen naar het magazijn van KPN, die jouw iPhone 12 (64 GB) in de kleur groen gaan inpakken en mee zullen geven aan de pakketdienst van PostNL of de AMP Groep.

Zodra jouw bestelling is overhandigd aan de bezorger, krijg je een e-mail (meestel in de loop van de middag of begin van de avond) met daarin een track & trace code, waarmee je de zending kunt volgen.

Bedankt Michel voor je reactie maar hoe bedoel je geen rare dingen als ik mag vragen maar huis wel al goed gekeurd ? 

Reputatie 7
Badge +24

Ja, het kan nog geannuleerd worden. U weet pas zeker dat het door gaat als u het toestel in uw handen heeft.

Ja nee dat snal ik maar heb een bedrag aanbetaling maar snap het niet helemaal want heb wel contract al gehad snapt u 

En krijg Je die updates alleen na het weekend dat die af gaat van controleren of ook in het weekend 

Reputatie 7
Badge +28

In het weekend en zeker op zondag zullen er niet veel mensen werken op zo’n backoffice-afdeling. De kans is dus groot dat je morgen (maandag) het volgende bericht gaat ontvangen. 

Maar mogen ze hem nog weigeren of mag dat niet meer 

Reputatie 7
Badge +24

Maar mogen ze hem nog weigeren of mag dat niet meer 

Ja. Wacht het gewoon af. Komt vast goed.

Reputatie 7
Badge +10

Bedankt Michel voor je reactie maar hoe bedoel je geen rare dingen als ik mag vragen maar huis wel al goed gekeurd ? 

 

Hoi @Essie89 

Met “rare dingen” bedoel ik bijvoorbeeld, dat de medewerker die je aan de telefoon hebt gesproken geen fouten heeft gemaakt tijdens het invullen van het bestelformulier.
Dat je een geldig legitimatiebewijs hebt opgegeven, etc. ect.

De Afdeling Acceptatie Nieuwe Abonnementen heeft de bevoegdheden om dit mogen controleren, alvorens jouw bestelling daadwerkelijk wordt verstuurd door het magazijn van KPN.

De Afdeling Acceptatie werkt in de regel alleen van maandag t/m vrijdag en is in het weekend gesloten, waardoor je morgen (maandag) weer een reactie kunt verwachten.

En wat mede forumlid @Nick83 al aangaf, zou je bestelling nog geweigerd kunnen worden, al acht ik die kans heel klein, het gaat meestal om de formaliteit.

Bedankt 

 

Reageer