Vraag

Nieuwe abonnement, simkaart is geactiveerd. maar hij werkt niet

  • 24 July 2019
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Heb gisteren mijn nieuwe sim kaart bij nieuw abbonement ontvangen. simkaart is wel geactiveerd maar als ik probeer te bellen krijg ik te horen dat ik door administratieve redenen niet aangesloten ben. Mijn Sim is per koerier bezorgd gisteren. Heb ook geen nieuw telefoonnummer gehad. En nu?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Kpnai, welkom en sorry voor de late reactie! Heb je de boel inmiddels al aan de praat? Per wanneer ging je nieuwe abonnement in? Wellicht is dat nu nog niet het geval? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer en onder 'persoonlijke opmerkingen' het simkaartnummer zetten? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat je het dan weten?