Beantwoord

Nieuwe simkaart activeren in België lukt niet

  • 24 March 2024
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

Badge

Hallo ik bevind mij in Belgie en het lukt mij niet om mijn nieuwe nummer te activeren

 

Zou u mijn simkaart kunnen activeren ?

 

 

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,

Can Gedik

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 25 March 2024, 16:18

Bekijk origineel

6 reacties

Dat kan een moderator inderdaad voor je doen. (Waarom niet meteen in Nederland geactiveerd na aankoop?)

De moderator heeft in ieder geval deze gegevens nodig. 06 nummer én simkaart nummer.

Dit kan je invullen in het forum profiel. Zodra je dat gedaan hebt geef even een berichtje in dit topic. Dan kan ik een moderator inseinen.

simkaartnummer kan op ‘persoonlijke mededelingen’ .

https://forum.kpn.com/settings/profile

Reputatie 7
Badge +9

Dat kan een moderator inderdaad voor je doen. (Waarom niet meteen in Nederland geactiveerd na aankoop?)

Je kan ook simkaarten naar het buitenland laten sturen..

Badge

ik heb dit gedaan en in de opmerkingen mijn simkaart nummer toegevoegd 

 

kunt u mij laten weten wanneer de simkaart is geactiveerd?

 

 

Alvast bedankt,

 

Met vriendelijke groet,

Can Gedik

KPN zelf stuurt alleen naar Nederlandse adressen.

Ik begrijp wel dat er momenteel een tracker te koop is bij Bol waar een KPN prepaid bij zit. 

Welke, geen idee. Als ik 'tracker’ ingeef bij Bol krijg ik 4203 producten...

Reputatie 7
Badge +9

KPN zelf stuurt alleen naar Nederlandse adressen.

Ik begrijp wel dat er momenteel een tracker te koop is bij Bol waar een KPN prepaid bij zit. 

Welke, geen idee. Als ik 'tracker’ ingeef bij Bol krijg ik 4203 producten...

Ja er zijn zat websites die dit soort kaarten gewoon versturen, hier is niks geks aan.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @CanG, de simkaart is voor je geactiveerd. Eventueel nog even het toestel herstarten en dan kun je gebruik maken van het telefoonnummer. 

Reageer