Vraag

Nieuwe telefoon en nieuwe simkaart maar simkaart vergrendeld

  • 16 September 2021
  • 7 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb van kpn een nieuwe simkaart gekregen omdat ik op mijn oude telefoon niet meer in kon loggen.

Ben met oude telefoon naar kpn winkel in Hoogeveen geweest maar zij konden me niet helpen. Heb nu een nieuwe telefoon (nokia 5.4) met die simkaart er weer in maar krijg weer de melding “alleen noodoproepen” simkaart vergrendeld. Dus ik kan ook mijn nieuwe telefoon niet gebruiken.

Kpn klantnummer ****

admin: privé gegevens onzichtbaar gemaakt 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Khoo, welkom. 

Wat ontzettend vervelend! Je kan dus helemaal geen gebruik maken van jouw KPN abonnement? Wat gebeurt er als jij jouw telefoon opnieuw opstart? Krijg je dan wel de vraag om de pincode van de simkaart in te vullen? Of wordt er om een puk-code gevraagd?

 

Er wordt geen puk code gevraagd, wel pincode, 0000, krijg dan de melding simkaart vergrendeld, alleen noodoproepen

Reputatie 7
Badge +17

Dus nadat je de pincode invoert, lukt het dan om jouw telefoon te ontgrendelen? Of lukt het überhaupt niet om de simkaart te ontgrendelen? 

nee, uberhaupt niet

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Khoo

Zou jij jouw 06-nummer in jouw profiel willen zetten? Dan kunnen we met jou mee kijken. Geef ons een seintje wanneer je dat hebt gedaan!

Reputatie 7
Badge +17

@Khoo We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders horen we het graag :blush:

Bedankt voor de support, ik heb het opgelost