Onbeperkt data abonnement mobiel

  • 1 September 2020
  • 9 reacties
  • 120 keer bekeken

Gewoon even een waarschuwing voor de medemens die er aan zit te denken om onbeperktĀ mobiel internet te nemen. Dit is namelijk niet onbeperkt! Je hebt maar 5gb per dag. Voor iemand die alles hiermee moet doen qua werken en alles thuis is dit niet genoeg. Erg misleidend omdat dit nergens vermeldt staat. Meerdere malen tijdens het telefonisch afsluiten van dit abonnement gevraagd of ik, mijn wensen er allemaal mee kon uitvoeren, en ja hoor dit kon. Niemand die vertelt heeft dat er een dag limiet is. Onlangs contact gehad, en tja je raadt het al. Niks aan te doen, abonnement is al tijdje geleden( i.v.m. verlenging) afgesloten en kan niet meer ontbonden worden. Dus mensen pas op! Gelukkig heb ik maar een jaarcontract afgesloten, en zal ik het er dus een jaar mee moeten doen. Daarna heel gauw maken dat ik bij de KPN weg kom. Ben al jaaaaaaaren klant maar de service en communicatie wordt helaas steeds minder.

Ā 

admin: titel aangepast ivm vindbaarheidĀ 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

HoiĀ @Lindicc28, ik ben geen kpn medewerker, maar zat me af teĀ vragen of je thuis geen wifi hebt? Scheelt weer data :-)

Reputatie 7
Badge +21

HalloĀ @Lindicc28Ā , dan moet je even de voorwaarden lezenĀ Ā Unlimited data (klik hier)

Voorwaarden Unlimited Data

De kleine lettertjes van onze grootste abonnementen.

Is onbeperkt internet Ć©cht onbeperkt?

Ja. Per dag kun je onbeperkt internetten. Gebruik je meer dan 5GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 1GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten. Als je wilt activeren met sms, stuur je NL1000 AAN naar 1266

En dat kost je niets extra !!

@Anneke-AnnaĀ Nee geen wifi

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Lindicc28,

Je krijgt inderdaad 5GB per dag, maar deze mag je onbeperkt verhogen met bundels van 1GB per keer. Dus onder de streep is het onbeperkt. Dit is overigens bij alle providers zo die onbeperkt internet aanbieden.Ā 

@RBxxĀ 

Ā 

Of duidelijker vermelden. Zoals ik al zei, heb ik telefonisch dit meerdere malen gevraagd aan verschillende medewerkers. Niemand die mij heeft gewezen op een dag limiet! Erg slordig. Maar ik ga er verder niet meer teveel op in. Want winnen doe ik toch niet. Jullie praten je overal uit, maar geeft niet. Zoals ik al zei, zal ik mijn jaar uitzitten, en dan ben ik weg!

Reputatie 7
Badge +21

HalloĀ @Lindicc28Ā  Stuur eens NL1000 AAN naar 1266 , dat kost je niets extra !Ā 

Dan heb je weer 1GB erbij en dit kan je herhalen zo vaak als je wil.

Het is net als ā€œOnbeperkt Spareribsā€ eten. Het is onbeperkt, maar je moet wel iedere keer vragen om een volgende portie.

Badge +19

Maar waar ga je naar toe?? Het is bij iedere provider zo!!!

@Joep1965Ā Hierna geen onbeperkt meer voor mij

Reputatie 7
Badge +24

Staat gewoon op de site hoor:

Alles via 4G, inclusief tv kijken, dat kan helemaal niet. Als iedereen dat zou doen, dan kan het netwerk dat nooit aan. Het limit van 5 GB per dag is er daarom niet voor niets.

Reageer