Beantwoord

Onbeperkt data ipv 5GB voor nieuwe factuurmaand in laten gaan, kan dat?

  • 13 July 2020
  • 3 reacties
  • 276 keer bekeken

Mijn nieuwe factuurmaand gaat pas over 18 dagen is. Mijn data van deze maand is inmiddels op en 1000MB extra data voor €7,99 is inmiddels ook op. Daarom zou ik per direct onbeperkte data willen hebben. Gaat dat?

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 July 2020, 19:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Striks ,

Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt maandelijks jouw abonnement aanpassen, dus als je het nu regelt (bv via Mijn KPN of telefonisch via 0800-0402) dan gaat het in per de start van jouw volgende "factuurmaand".

Tot die tijd zit er niets anders op om extra bundels te kopen. Dit kun je onbeperkt blijven doen. 

Bedankt voor je reactie, ik vermoedde al dat dit het geval is, dus extra bundels kopen tot eind van de maand!

Reputatie 7
Badge +17

@Striks Welkom hier! Bedankt voor je bericht. Fijn dat je ons gevonden hebt. Noordzee heeft gelijk. Dit kan alleen voor de 1e van de volgende kalendermaand. 
Als je nog een ander KPN (mobiel) Abonnement hebt bij ons die nog wél MB's over heeft, dan zou die het met je kunnen delen.
Als je MB's op zijn, dan vertragen wij de snelheid van je abonnement, zodat je wel berichten kunt blijven sturen via bijvoorbeeld WhatsApp (tekst). 
Als je graag foto's wilt versturen, je social media wilt bekijken of bijwerken of wilt streamen buiten de wifi om, dan zit er inderdaad niets anders op dan MB's bijkopen.

Reageer