Beantwoord

Ongebruikte USA bundel

  • 5 March 2024
  • 9 reacties
  • 116 keer bekeken

Hallo,

ik had een buitenlandbundel voor de USA aangeschaft en geactiveerd. Na drie dagen in de VS dacht ik dat deze niet aan stond dus nofgmaals geactiveerd. Dat bleek dus een tweede bundel te zijn. Nu blijkt dat ik deze totaal niet gebruikt heb. Wel gefactureerd. Is deze nog terugbetaald te krijgen?

Hans.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 March 2024, 19:50

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Sparkvark 
Bel met KPN op 0800-0402 als je terug bent in Nederland, dan kan de medewerker de kosten van de ongebruikte bundel restitueren.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Sparkvark, welkom hier. 

Hallo @Sparkvark 
Bel met KPN op 0800-0402 als je terug bent in Nederland, dan kan de medewerker de kosten van de ongebruikte bundel restitueren.

Ja en nee, ik wil benadrukken dat dit uit coulance wordt gedaan als we kunnen zien dat het ongebruikt is en dat het een fout was voor een eerste keer. 

Reputatie 7
Badge +21

Duidelijk @Alex van KPN .

Let op mijn formulering 😊: de medewerker "kan” de kosten restitueren.
Ik zal daar een volgende keer “uit coulance” aan toevoegen.

Was idd gevalletje “kan” , medewerker was niet gevoelig voor de argumentatie dat de tweede activering een vergissing was. Helaas.

allen dank voor de reacties.

hans

Reputatie 7
Badge +24

Was idd gevalletje “kan” , medewerker was niet gevoelig voor de argumentatie dat de tweede activering een vergissing was. Helaas.

allen dank voor de reacties.

hans

Mag ik daar een verandering in brengen? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Gegevens in profiel ingevuld

 

Hans.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik wil toch nog even weten waarom je dacht dat de eerste bundel niet geactiveerd was. Ik zie namelijk dat de eerste op 3 maart is geactiveerd en daarna ook gebruikt is. De tweede is 5 dagen later, op 8 maart geactiveerd. Kijk ik verkeerd? 

Klopt, ben op 4 maart naar de Vs vertrokken. Daar ook gebeld en toen in de app gezien dat ik kosten gemaakt had. Niet realiserend dat het alleen een databundel is dacht ik dat ik m niet geactiveerd had, vandaar de activatie van de tweede bundel op 8 maart. Daarna pas begrepen dat het idd alleen data was.

 

Hans.

Reputatie 7
Badge +24

Excuus voor mijn late antwoord. Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Reageer