Beantwoord

Online opzegging sim only niet verwerkt

  • 21 April 2024
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb op 01-04-24 via het online formulier mijn (maandelijks opzegbare) sim only abonnement opgezegd. Einddatum een maand later in verband met de opzegtermijn.

Hiervan heb ik wel bevestiging per mail ontvangen, alleen lijkt de opzegging niet te zijn verwerkt en worden de abonnementskosten nog afgeschreven.

Omdat ik vanwege mijn werk lastig telefonisch contact op kan nemen doe ik het via deze weg. Zou iemand hiernaar kunnen kijken?

Alvast bedankt!

 

 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 21 April 2024, 13:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Heb je ook daadwerkelijk een opzegbevestiging vanuit KPN ontvangen waarin de opzegdatum, 1 mei 2024, wordt vermeld?

Nee enkel een bevestiging dat de opzegging is ontvangen. Daarna heb ik geen terugkoppeling meer gehad.

Als ik via deze weg geen reactie van de KPN krijg dan ga ik toch even tijd maken om te bellen :)

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @TvdHoef 

Welkom op het forum van KPN.

Het beste kun je een mobiel abonnement per telefoon opzeggen, dan wordt het ook direct verwerkt en je krijg daarvan ook gelijk een bevestiging per e-mail.

Bel met de klantenservice van KPN via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via je KPN Mobiel op 1200.
Spreek nadat de Voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met een medewerker van de afdeling opzeggingen en contractbeheer, die de opzegging voor je gaat doorvoeren.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

Het opzeggen van je mobiele abonnement kan helaas niet via het forum, ook een moderator zal je verwijzen om te bellen met bovenstaande afdeling.

Reputatie 7
Badge +6

Nee enkel een bevestiging dat de opzegging is ontvangen. Daarna heb ik geen terugkoppeling meer gehad.

Als ik via deze weg geen reactie van de KPN krijg dan ga ik toch even tijd maken om te bellen :)

Aha, dat dacht ik al. Zolang je geen bevestiging met een definitieve opzegdatum ontvangen hebt, is er/wordt er ook niets opgezegd. Een ontvangstbevestiging is echter alleen maar een mededeling.

Dan maar telefonisch contact opnemen met KPN, zodra of wanneer je daar de gelegenheid voor hebt. En inderdaad daar even tijd voor vrij maken 😉

Reputatie 7
Badge +6

Is het nog gelukt om je opzegging door te geven @TvdHoef? 

Reageer