Beantwoord

Onrechtmatig gebruik sms diensten

  • 15 July 2020
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

beste allemaal,

 

 ik ben een tijdje geleden mijn mobiel verloren toen ik mijn kinderen naar school heb gebracht…….

naar het wegbrengen heb ik meerdere uren rond gefietst om mijn mobiel te vinden (zonder geluk )

nu is er  dus tussen 09:00 en 11:00 naar 09001502 (beltegoed.nl ) gebeld en heb ik een rekening gekregen van 196€ (+ 100€ eigen risico nieuw toestel ( verzekering plus ) + abonnementskosten  dan weet je wel een mooie grote rekening nu is mijn vraag is er een mogelijkheid om bezwaar aan te tekenen  voor die 196€ van beltegoed ?? die ik niet gemaakt heb

 

m.v.g. Gertjan

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 July 2020, 18:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @gertjan75 , een tip voor een volgende keer, toestel kwijt of gestolen, het eerste wat je doet is de simkaart blokkeren, dan voorkom je zulke rekeningen en meteen aangifte doen.

Een dure les deze keer.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Gertjan, welkom op het forum. 

Ik moet je helaas teleurstellen. Wat JanD aangeeft klopt, dit hoor je gelijk als vermist op te geven, en helemaal als er geen goede beveiliging op zit zoals vingerafdruk of een patroon. Overigens is dat geld linea recta naar beltegoed.nl gegaan. 

Een dure les, ik voel oprecht met je mee.