Beantwoord

Ontvangst nemen nieuw toestel niet gelukt, pintransactie mislukt

  • 1 December 2019
  • 5 reacties
  • 143 keer bekeken

Hallo.

Ik kon net mijn nieuwe toestel niet in ontvangst nemen omdat ik de pincode van mijn pas ben vergeten. ( nieuwe pas) en contactloos betalen mag niet. 

De leverancier vertelde dat ik even moest bellen om het te laten veranderen naar een ander banknummer

Nou heb ik al met de klantenservice gebeld en die kunnen mij niet verder helpen. Op de app kan ik het ook niet veranderen.

icon

Beste antwoord door Nadia 2 December 2019, 12:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dan maar terug naar de bank voor een nieuwe pincode. Want die nieuwe pincode heb je toch nodig. 

Reputatie 7

Hay @Mischadekker, welkom op het KPN forum. Ai, dat is zuur! Ik kan me voorstellen dat je enorm op je nieuwe toestel hebt verheugd. Ter verificatie vragen we een pintransactie te doen van 1 ct. Het is daarbij de bedoeling dat je kunt aantonen (door pincode) dat het jouw betaalpas is waarvan we maandelijks afschrijven. 

Ik ben het met Noordzee eens. Een nieuwe pincode aanvragen, in de bankieren app, is verstandig :) 

Komt de koerier op een later tijdstip terug? 

Reputatie 7
Badge +28

Hi @Mischadekker 

 

Heb je inmiddels een nieuwe pincode geregeld? 

En hoe is het afgelopen met jouw nieuwe telefoon? Heb je die al in gebruik? 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Mischadekker 

Heb je je nieuwe toestel inmiddels al ontvangen? Bevalt het toestel goed? 

 

Reputatie 7

Hey @Mischadekker, ik ga er vanuit dat het is gelukt je nieuwe toestel in ontvangst te nemen. We hebben helaas niks meer van je gehoord. Ik sluit daarmee je topic. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze hier dan gerust. We helpen je dan verder :)

Reageer