Vorig jaar na de zomer heb ik mijn mobieldata abonnement telefonisch opgezegd. Dit zou (iig zoals ik het begreep) Oke zijn.
Ik heb alleen tijdens de zomer een mobiel internet nodig voor mifi router zodat we op vakantie ook goed internet/wifi hebben. Nu net voor de zomervakantie wil ik bekijken hoe we dit abonnement weer kunnen activeren.. en blijkt dat het abonnement (25Euro/maand) hele jaar actief is geweest...en de opzegging niet verwerkt is. Terugkijkend in de mail zie ik de facturen ... 1 van de vele facturen van diverse mobiele diensten. Ik had het dus kunnen zien, maar helemaal gemist.
Is hier nog iets aan te doen?
Heeft KPN een plicht om klanten die een abonnement niet gebruiken (nu al10 maanden 0 MB gebruiken op een 20GB abonnement!) actief te informeren?
Wat is een goede oplossing voor een of enkele keren per jaar 20GB+ mobiel verbruiken?...zonder de valkuil van doorlopende abonnementen?
Groet, Vincent
ik snap er niets van
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel