Beste lezer,
Vanwege mijn langdurig verblijf in het buitenland heb ik enkele maanden geleden voor mijn vertrek mijn abo omgezet naar een prepaid. Ik heb dit bevestigd gekregen van kpn medewerkers. Ik heb meerdere keren gesproken met KPN klantenservice toen ik in NL was. Echter heeft KPN dit niet in het systeem verwerkt waardoor er alsnog geld van mijn rekening is afgeschreven.
Na het indienen van een verzoek om om situatie op te lossen en de bedragen te hebben gestorneerd blijf ik bestookt worden door KPN met dreigmails in de volgorde van: je moet betalen, je wordt afgesloten en er wordt een incasso ingeschakeld. Inmiddels gaan de geautomatiseerde (dreig)mails van KPN gewoon door, zonder dat ook iemand mij als jarenlange en loyale klant serieus neemt.
Na opnieuw meer dan 4 (!) klachten ingediend te hebben via de website worden mijn verzoeken niet opgepakt. Omdat ik in het buitenland zit ben ik niet telefonisch bereikbaar op mijn NLse nummer; ik heb dit ook duidelijk aangegeven in mijn klachtenomschrijving. Dit is nogal logisch lijkt mij als iemand langdurig naar het buitenland vertrekt.
Echter krijg ik automatisch berichten dat ik niet bereikbaar ben en dat de klacht wordt afgesloten. Ik heb meerdere malen mijn situatie uitgelegd en meerdere keren verzocht om per email contact op te nemen, wat tot op heden niet gebeurt. In de online klachtenformulier kan ik het veld ‘telefoonnummer waarop je bereikbaar bent’ niet invullen met een buitenlands nr, of het veld leeg laten (het is een verplicht veld).
De vraag is nu wanneer worden mijn klachten serieus genomen en opgepakt en hoe kan ik zsm met een KPN medewerker contact krijgen? Ik zal niet de eerste zijn die naar het buitenland gaat en graag contact wil met de klantenservice. KPN zou nog veel kunnen leren van andere bedrijven die op diverse media beschikbaar zijn.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de KPN klantenservice obstakels opwerpt om het klanten moeilijk te maken ordentelijk contact te krijgen met het bedrijf. Ondanks wat de geautomatiseerde berichten aangeven dat ik ‘’niet bereikbaar ben’’ is het juist KPN klantenservice die niet bereikbaar is.
Met vriendelijke groet,
Een niet blije klant
TAGS
#Slechte bereikbaarheid KPN #slechte service klantenservice× #obstakels klachtafhandeling× #Geautomatiseerde mails van Jorg Kramer zijn super irritant× #Geen emailadres KPN klantenservice× #Slechte behandeling loyale klanten× #Dreigmails van KPN worden niet gewaardeerd door klanten× #Slechte behandeling KPN klanten in buitenland×