Beantwoord

Opzegging niet verwerkt in systeem

  • 27 March 2024
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Goedemiddag,

Op 19 december heb ik via het online contactformulier mijn abonnement opgezegd, welke in februari zou eindigen. Hier heb ik een bevestiging van gekregen via de mail. Vervolgens heb ik in februari weer gewoon een factuur gekregen. Toen ik erachter aan belde werd mij verteld dat ze de opzegging niet konden vinden in het systeem (heel gek, hoe kan ik die dan wel hebben, waar gaat dit fout in jullie administratie??). Mij werd aan de telefoon verteld dat ik dit bewijs dan moest mailen naar de afdeling opzegging. Toen ik dat probeerde kwam ik er achter dat KPN helemaal niet bereikbaar is per email! Intussen was het abonnement wel opgezegd, maar wel weer met een maand opzegtermijn, waardoor ik gewoon 2 maanden onterecht heb betaald. Ik heb het bewijs ook per brief gestuurd naar afdeling opzeggen, vervolgens word ik gebeld en vraagt de medewerker of ik wil opzeggen, en om welk abonnement het dan gaat. Wat gaat hier dan mis? Welke informatie uit de brief is dan bekend bij deze persoon? Wat is er uberhaupt met de informatie/brief gebeurd? Omdat ik doorhad dat ik zowel aan de telefoon als via post niet verder zou komen, heb ik de bedragen gestorneerd. Binnen 1 dag bericht gekregen dat ik achter loop met betaling, dit kan dus blijkbaar wel snel…

Daarom probeer ik het maar via deze weg, omdat ik anders geen idee heb hoe dit afgehandeld kan worden. Het betreft het mobiel abonnement  eidigend op 9494. Het bewijs van de mail:

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 March 2024, 21:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Mr9, welkom hier! Ik kan me voorstellen, met wat je schrijft, dat je via deze weg duidelijkheid probeert te krijgen. Helaas is het zo dat opzeggingen en aanverwante zaken niet via het forum verwerkt kunnen worden. Ik moet je dan toch weer verwijzen naar mijn telefonische collega's op 0800-0402 (gratis). Als je tijdens kantooruren belt, en aangeeft dat het om een opzegging gaat, kom je bij de juiste afdeling uit. Zij kunnen ook met jou controleren of het mailadres dat je kreeg de juiste is. 

Reageer