Beantwoord

Overgebleven tegoed wordt niet meer meegenomen

  • 22 March 2021
  • 9 reacties
  • 117 keer bekeken

eerst gingen mijn overgebleven gewoon mee en nu verdwijnt het gewoon ik ben het hier niet mee eens en ik vond de oude app veel overzichtelijjer dan deze nieuwe  leg mij maar eens uit waar de overgebleven mb s blijven

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 March 2021, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @robertedwin, welkom op het forum!
Ik vermoed dat je eerst een TFT abonnement had en dit nu gewijzigd hebt naar een van de KPN abonnementen? Bij de KPN abonnementen kun je je MB's niet meenemen naar de volgende maand. Als je nog een ouder TFT abonnement hebt neem je ze echter nog wel gewoon mee. 

Dit is mijn probleem ook ik had telfort  abo, je kon niet anders dan overstappen naar kpn.

Dat is dus op zich al balen, ik had nog veel mb-s over maar ik ben ze allemaal kwijt.

En als ik van mijn huidige bundel mb-s overhoud dan ben ik ze kwijt.

Ik ben daar niet blij mee.

Badge +19

Er zijn geen providers meer waar het wel kan. Het is niet anders helaas.

Reputatie 7
Badge +21

Het is nu helaas te laat, maar je moest niet overstappen naar een KPN abonnement.
Verlengen is niet verplicht. Als de voorwaarden je bevallen laat je het TFT abo gewoon doorlopen.

Jawel er werd nergens melding gemaakt dat je verder kon met telfort want dat hield op met bestaan.

Er werd nergens melding gedaan van verlies van mb-s en ook niet dat er bij kpn je overgebleven mb-s verloren zouden gaan.

Je had idd een keus om naar een andere provider over te stappen. 

Maar ik heb vooraf geen informatie gekregen wat het verschil tussen de beide abo's was,  en heb er ook niet om gevraagd. Omdat telfort was overgenomen.

Ik ben dus niet tevreden met de hele gang van zaken.

 

Badge +19

U heeft een bericht gehad dat er niets aan uw abonnement zou veranderen als u zelf ook niets veranderd.  Heeft u recent uw abonnement verlengt of aangepast?

Ik heb mijn abo verlengt, want dat was na 2 jaar afgelopen  .

Als dat een reden is om dan de mb-s af te pakken,  is dat aan de kant van kpn goed gelukt

@Ingewb , Heb je dat contract wel goed doorgelezen, een contract loopt niet af, je vaste periode waarin je niet zonder afkoopsom kan opzeggen is afgelopen, zolang je niks doet word een contract dagelijks opzegbaar met een maand opzegtermijn, dus de 26-01 opzeggen is dan 25-02 einde contract.

Waar komt toch dat idee vandaan dat een contract afloopt?

Daar zal het dan mis zijn gegaan, geheel mijn eigen schuld, te goed van vetrouwen. En  zodoende idd niet gelezen.

Bedankt voor de eye-opener.