Beantwoord

Overstappen naar kpn compleet lukt niet i.v.m. lopend abonnement

  • 29 April 2019
  • 6 reacties
  • 960 keer bekeken

Koeien met gouden hoorns zijn er tijdens de verkooppraatjes de afgelopen maanden beloofd.
Nu dan toch de beslissing genomen om kpn kompleet te nemen incl. mobiel .
4 of 5 mensen gesproken en alles komt dikt voorelkaar TOTDAT
Alles gedaan wat men mij vroeg tot op het laatst 1 cent overmaken via iDEAL en een sms gezonden met het woord JA.
En nu is het een puinhoop. Contact opgenomen 0800- 0402 waar men mij nu pas verteld dat ik eerst mijn contract met Hollandse nieuwe moet opzeggen en kpn anders niets voor mij kan doen.
Kpn zou dit contract bij Hollandse nieuwe beëindigen en het overnemen met nummerbehoud.
Althans dat hebben 4 mensen mij verteld en nu e.e.a. niet werkt komt Leo van KPN met het verhaal dat het zo allemaal niet werkt en dat ik dat contract moet opzeggen, want dat kan KPN niet.
Mijn vrouw wil de hele KPN eruit gooien, ik ben iets meer behouden en wacht uw bericht af, waarbij ik moet opmerken dat het heel raar is dat een mail aanbieder zelf geen mail heeft.
Groet
Ton van Huet
icon

Beste antwoord door TonvanHuet 1 May 2019, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19
Hallo Ton, dat klinkt allemaal niet best. Goed dat je hier je verhaal doet. Een medewerker van KPN reageert doorgaans binnen 48 uur. Even geduld nog maar het komt vast goed.
Bedankt Joep voor je reactie
Had je een lopend contract bij Hollands nieuwe? Je kan enkel met nummer behoud over als je buiten of tegen het einde van je huidig contract bent. In overige gevallen zal je zelf moeten opzeggen en de resterende periode afkopen.

Ik ben heel benieuwd wat je tot deze actie heeft doen besluiten om compleet klant te worden.
Reputatie 7
Badge +24
Dag Ton welkom hier.

Ik heb dit even uitgezocht en zie dat dit inderdaad komt doordat je nog een lopend contract hebt bij je huidige provider. De aanvraag om je nummer over te nemen is door je provider tegengehouden, anders zou je een afkoopsom/boete in rekening krijgen. Dit lijkt mij niet handig. De eerste datum die wij door hebben gekregen waarop we het nummer over kunnen nemen is 4 september 2019. Wist je dit zelf niet?

Ik vind het erg jammer dat jullie overwegen om alles van KPN eruit te gooien, het is je goed recht en dat laat ik aan jou over. Je zit nog binnen de 14 dagen bedenktijd tot 2 mei, dat kan en mag dus. De andere optie is om je vaste pakket voor thuis te behouden en begin augustus opnieuw de bestelling te plaatsen voor je mobiel. 4 augustus in verband met de maand opzegtermijn bij je huidige provider, dan gaat het in per 4 september.

Ik hoor het graag van je de komende 2 dagen. 🙂
Beste Alex P.
Inmiddels met je collega gesproken Hr. Hulschenbosch.(aardige man)
Hij gaat alles terugdraaien naar de oude situatie en kom ik eind Juli hier op terug,
zodat we dan 1 maand opzeg termijn hebben voor 4 september
Dank en groet
Ton van Huët
Reputatie 7
Badge +24
Fijn Ton, je weet me te vinden mocht ik nog iets voor je kunnen doen.