Vraag

Overstappen van Vodafone naar KPN, voordelen?

  • 2 April 2019
  • 23 reacties
  • 2451 keer bekeken

Mijn mobiele abonnement is per september aanstaande verlengbaar.
Thuis hebben we alles van kpn. Dus conpleet, 2 mobiele abonnementen, pakketkorting van 5 euro, dubbele data's en extra zenderpakket.

Ik zou graag willen weten hoe het voor mij zo aantrekkelijk wordt om na jaren bij vodafone te hebben gezeten, ook aan te sluiten bij kpn.
Wat voor welkomstcadeau zijn hiervoor beschikbaar.

Graag hoor ik jullie reactie

23 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Tweetybird133
Klik onderstaande link voor de voordelen van Compleet

https://www.kpn.com/compleet.htm
Dit is wat we al hebben. En als ik over ga stappen profiteer ik hier automatisch van mee. Dus niks nieuws voor mij. Ik ben benieuwd of er ook een interessante welkomscadeau beschikbaar is.
Reputatie 7
Hey @Tweetybird133, gaaf dat je ook met jouw mobiele abonnement naar KPN wilt overstappen! Zoals onze @huistijger aangeeft, dat maakt dat ook jij gaat profiteren van dubbele data en bel/sms + € 5,- korting op je mobiele abonnementskosten met KPN Compleet.
Ondanks dat je al Compleet voordelen hebt op de mobiele abonnementen en Internet en TV die bij je thuis van KPN worden afgenomen is dat wel een nieuw voordeel voor je eigen mobiele aansluiting :)

Maar naast KPN Compleet hebben we een wisselende assortiment aan leuke cadeaus die we bij mobiele aansluitingen weggeven. Dit is niet een welkomstcadeau, het geldt namelijk ook voor KPN mobiel klanten die het contract vernieuwen. Als je nu naar onze site gaat: kpn.com/mobiel/smartphones zie je de cadeautjes in het groene vlak beschreven. Vandaag opgevraagd:


Heel, heeel af en toe hebben we een actie speciaal voor nieuwe mobiele aansluitingen, maar die worden vaak door marketing spontaan (ad hoc) gelanceerd. Ik lees in je startbericht dat je per september kunt verlengen, dan duurt het nog 4 maanden(?) voordat je contractvrij bent bij je huidige provider. Bovenstaande acties zijn tegen die tijd dan al verlopen. Maar uiteraard zullen er weer nieuwe voor in de plek komen.

Wat je 'welkomstcadeau' dus zal zijn, kan ik je nu nog niet vertellen. Dat is afhankelijk wat er in die periode allemaal wordt aangeboden :)
Hallo Nadia, dank voor je antwoord. Ik ben nog zeer op tijd maar gebruik de tijd graag om huiswerk te doen om te weten wat er precies mogelijk is.
Als ik klik op de link zie ik nieuwe telefoons. Zijn het alleen maar telefoons wat er wordt aangeboden of valt een smart watch er ook onder. (desnoods met een speciale regeling)

Met vriendelijke groet,
Robert Daling
Hallo Nadia, enige tijd heb ik de vraag gesteld met betrekking tot overstappen van vodafone naar kpn. Heb jij zicht wat voor cadeaus er op dit moment zijn. Eind volgende maand ga ik een keuze maken
Reputatie 7
Hallo @Tweetybird133, leuk je weer te zien hier. Tijdje geleden. Je kunt al onze toestellen + acties vinden op: kpn.com/smartphones 🙂

Mocht je daarover nog vragen hebben, laat het weten. Succes met kiezen.
Hallo Nadia, qua toestellen kom ik wel uit. Graag zou ik willen weten hoe aantrekkelijk het voor mij wordt om na jaren vodafone te hebben gebruikt klant ta gaan worden van kpn
Hallo Nadia, qua toestellen kom ik wel uit. Graag zou ik willen weten hoe aantrekkelijk het voor mij wordt om na jaren vodafone te hebben gebruikt klant ta gaan worden van kpn

Het aantrekkelijke zal in het delen van de Mb's zitten en onderling kosteloos bellen dat zal bekend zijn.
Reputatie 7
Je ontvangt dan net als de andere gezinsleden de KPN Compleet voordelen. Waaronder € 5,- p/mnd korting op je mobiele aansluiting, de data verdubbelt en jullie kunnen onderling MB's delen. Handig!

Verder gelden alle acties ook voor jou als nieuwe trouwe Vodafone klant. Zoals gratis een Galaxy Watch bij de Samsung Galaxy S10 Plus! :D

Geen Samsung fan? Kijk dan even welke actie jou het meest aanspreekt op onze site.
Graag zou ik willen weten of je de aanbieding watch bij samsung s10plus alleen online kan afsluiten of ook in een winkel. Indien alleen online, wie kan mij verder helpen met het beste abonnement welke bij mij past.
Ik hoor graag de reactie
Of dit alleen online kan durf ik niet te zeggen.

Het andere deel je weet zelf het beste wat je nu verbruikt kies het daarbij passende abonnement.
Vanwege de verdubbeling van de data en kan je mischien een kleinere bundel kiezen dan welke je nu bij Vodafone hebt. Nogmaals wij kennen jouw verbruik niet waarmee het lastig is om te adviseren.
Ik snap dat dat moeilijk te zeggen is en daar dan een aanbieding voor te doen. Ik weet wat ik heb en wat ik wil. Nu alleen nog weten waar ik dit kan regelen
Of online https://mobielshop.kpn.com/mobiel/smartphones
Ga je liever naar een winkel ben je daar vrij in ik kan je niet vertellen of de online aanbiedingen ook in een fysieke winkel gelden zelf zie ik geen reden waarom niet.
Bovenstaande link heb ik bekeken en kan nergens terug vinden of dit ook in de winkel kan. Ik ga het verder uitzoeken
Reputatie 7
Hallo @Tweetybird133, leuk je weer te zien. Goeie keus, de Samsung S10+ is een heel tof toestel. De aanbiedingen die je op onze site vindt zijn ook in de winkel te verkrijgen! Tenzij anders is aangegeven, af en toe zijn er producten alleen online beschikbaar.
Is het je gelukt om in de KPN winkel jouw nieuwe toestel te bemachtigen? 🙂
Hoi @Nadia, ik moet nog tot 28 augustus wachten. De tijd wil maar niet voorbij. Als ik het iets rustiger heb ga ik naar een kpn winkel om het een en ander uit laten zoeken. Ik hoop met een passend aanbod de winkel uit te gaan zodat op 29 augustus alleen de formaliteit nog moet gebeuren
Reputatie 7
Nou inderdaad. De tijd kruipt voorbij. Je mag 120 dagen voor het einde van je contract bij de huidige provider alvast het nieuwe contract met nummerbehoud aanvragen. Nog heel even geduld hebben.. Je bent er bijna ;)

Houd je ons hier op de hoogte?
Zeker @Nadia , zodra mijn keuze is gemaakt laat ik het weten
Hallo @Nadia , inmiddels ben ik bij de winkel geweest en is mijn keuze gevallen op de samsung galaxy a50. Een mooi toestel met uitgebreide opties. Helaas hanteert kpn geen speciale opties voor nieuwe klanten die overstappen van een andere provider. Toch zal ik blij zijn met mijn overstap. Naar alle waarschijnlijkheid heb ik woensdag 28 augustus mijn nieuwe telefoon in mijn bezit,
Reputatie 7
Hey hey @Tweetybird133, ik ben even met vakantie geweest. Zo te lezen heb je de nieuwste Samsung Galaxy A50 nu in je bezit, gefeliciteerd met je nieuwste aankoop 🙂 Duurde even, maar dan heb je ook wat. Welkom bij KPN, het is nu officieel 😃
Hallo @Nadia , fijne vakantie gehad?
Mijn A50 bevalt prima.
Helaas doen jullie niks voor nieuwe klanten die van een andere provider komen. Dat is wel jammer. Maar ik ben blij dat ik de overstap heb gemaakt
Reputatie 2
Ik volg dit draadje met belangstelling wat ik zit in precies dezelfde situatie. Wat ik niet begrijp is dat ik als bestaande klant bij KPN Compleet wel nog even €25 aansluitkosten moet betalen. Als men dit voor bestaande klanten nou eens afschaffen dan komen we ergens 😉
Reputatie 7
Hah @EuzeBeus, welkom op het KPN forum. Klopt, voor alle nieuwe abonnementen wordt een bijdrage gevraagd voor het in stand brengen van je aansluiting. Ook voor klanten die al een abonnement op hetzelfde adres hebben geregistreerd. Er zijn uitzonderingen, wanneer je bijvoorbeeld 'overstapt' van Telfort naar KPN. En zo te zien gaat je vraag daarover. Ik heb op je topic gereageerd 😉

Reageer