Vraag

Privé nummers kunnen mij niet bellen op mijn Samsung S22

  • 23 November 2022
  • 8 reacties
  • 216 keer bekeken

Reputatie 1

In verband met een aangifte wilde de politie mij bellen. Ik ontvang de gesprekken niet, wel kunnen ze voice-mail inspreken. Ik heb in de instellingen gezocht en zie daar geen oplossing.

Beller-id en antispambeveiliging staat uit.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @mslingen , heb je ook deze optie uitgezet?

Staat in de Telefoon app bij Instellingen -> Nummers blokkeren 

 

Reputatie 1

Ja die staat ook uit, blijft een raadsel voor me.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @mslingen 

Komen andere nummers, bekend of onbekend of anoniem, er wel doorheen?

Reputatie 1

Ja, die komen er wel doorheen. Net bij KPN geweest, alle instellingen staan goed, dus een raadsel.

Reputatie 7
Badge +21

Dan wordt het inderdaad lastig 🤔. Stond het belgeluid toevallig uit op het moment van bellen, zodat je het daardoor hebt gemist?

Reputatie 1

Nee, ook niet. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @mslingen, wat rot dat het niet werkt! Je geeft aan dat Beller-id en antispambeveiliging uitstaat en ook het blokkeren van onbekende nummers staat uit. Heb jij de mogelijkheid om jouw simkaart tijdelijk in een ander toestel te plaatsen? Ik ben benieuwd of ze je dan wel kunnen bereiken. Ik maak uit jouw verhaal op dat andere mensen die met ‘onbekend’ bellen wel bij jou binnenkomen?

Reputatie 1

Dat klopt, ik ben al bij de KPN winkel in Goes geweest, alles staat goed, ook kunnen ze mij met privé nummers bellen. Dus geen idee wat er aan de hand is. Ik kan de simkaart nog eens in mijn oude toestel plaatsen.