Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen van individueel nummer.

  • 26 January 2019
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

Dag, ik probeer in de kpn app een rekeningnummer te wijzigen van 1 nummer maar dit word aangepast voor beide nummers.
Is het mogelijk om per nummer een ander rekeningnummer in te stellen?

Mvg.
icon

Beste antwoord door Joran 28 January 2019, 11:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Mechemsi, welkom op het forum! Ik vermoed dat beide telefoonnummers onder hetzelfde klantnummer staan. Alle wijzigingen die je uitvoert gelden dan voor beide nummers. Ik kan, door een achterliggende afdeling aan te sturen, een nieuw klantnummer aanmaken voor een van de nummers. Dit heeft geen gevolgen voor het abonnement, wel zijn er een aantal andere gevolgen:
  • Er moet een nieuwe MijnKPN omgeving worden aangemaakt voor het telefoonnummer dat wordt afgesplitst
  • Er worden geen oude facturen gekoppeld aan het nieuwe klantnummer. Je kunt die alleen terugzien in de bestaande MijnKPN omgeving
  • De eerstvolgende factuurperiode bevat een 'gebroken' factuur. Er volgt een laatste factuur waarop beide telefoonnummers nog staan, daarna krijgen beide telefoonnummers een eigen losse factuur
  • KPN Compleet moet opnieuw worden aangevraagd voor het telefoonnummer dat wordt afgesplitst
  • De verwerkingstijd is ongeveer een week, gedurende deze periode kun je geen aanpassingen maken in beide abonnementen
Al met al zullen er een paar dingen veranderen maar niets wereldschokkend, hoop ik 🙂 Als ik je hiermee kan helpen wil ik je vragen alle gegevens in te vullen op jouw profiel (adresgegevens, klantnummer, 06-nummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in het vakje "Persoonlijke opmerkingen"). Alle velden met privé er achter zijn alleen door jou en ons inzichtelijk. Kun je een reactie sturen zodra dat is gebeurd? Dan gaan we dit regelen.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Mechemsi, hopelijk heb ik je niet afgeschrikt met dit verhaal 😉 Het valt in de praktijk wel mee. Kan ik je hier nog mee helpen? Laat het dan weten.

Reageer