Beantwoord

Samsung S21 slecht bereik en slecht internet

  • 13 October 2021
  • 3 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik heb net 3 maanden een samsung s21 gekocht in begin al ellende ik kpn gebeld toen moest ik mijn telefoon opsturen en aangetekend koste al 19 euro oke prima na een week kreeg ik me tel alweer terug ik dacht zo dat is snel maar goed je raad het al nog steeds die ellende wat gaan we hier aan doen kpn 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 October 2021, 14:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Raymond Kortekaas, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt :-(. Dat is niet wat je in gedachten hebt als je een nieuw toestel aangeschaft. In principe is het zo dat je het toestel binnen 14 dagen kunt retourneren. Ik begrijp uit jouw verhaal dat je al buiten die 14 dagen bent. Dan zit er niets anders op dan het toestel in te sturen ter reparatie. Dat kan door 'm weer op te sturen of om dit via de KPN winkel te laten regelen. Je weet wel zeker dat het aan jouw Samsung ligt? Ervaar je overal problemen met je bereik? Of is dat bijvoorbeeld alleen maar thuis, dat daar wellicht een probleem met een mast is o.i.d.?

Hallo marcia 

In middels hadden wij de telfoons al terug gestuurd voor de reparatie en het probleem blijft ook inmiddels zijn we naar de kpn winkel geweest die hebben een mail naar de hogere hand gestuurd en daar wachten we nog steeds op dus hoop volgende week wel antwoord te krijgen maar inmiddels zijn wij er wel klaar mee 

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat de winkel actie heeft ondernomen. Ik kan zeker begrijpen dat je dit allemaal wel heel lang vindt duren! Mocht ik t.z.t. nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.Â