Vraag

Samsung S22 maakt geen verbinding met het mobiele netwerk

  • 2 June 2023
  • 1 reactie
  • 87 keer bekeken

Hier precies hetzelfde probleem ben dus gelukkig niet de enigste, toestel omruilen wil kpn niet, heb op me eigen kosten hem op moeten sturen naar dynafix en hun hebben niks gevonden en dus zonder resultaat retour, gister weer kpn winkel in zwolle geweest en die willen niet omruilen.

Sim kaarten in een samsung a10 van kind in huis doen werkt wel dus dat is het niet, lebara kaartje in de ultra doen ook geen bereik en in de a10 wel dus simkaart is het probleem niet, toestel is in september via KPN bij nieuw abbo genomen dus nog geen jaar oud.

Heb echt spijt van deze aanschaf en vooral dat ik nu dus  betaal voor niks.

 

Ik heb dus 2 simkaarten van kpn ivm overlap van oud naar nieuw nummer en een telefoon waar ik niks aan heb en dus totaal onbereikbaar, kan  niet bellen smsen en al helemaal geen internet. 1000 euro zo door het putje en een service van 3 keer niks. Heb juist deze tel genomen ivm duosim verhaal en de overlap.

Krijg alleen maar gedoe met mensen van kpn omdat er geen oplossing komt en ben er echt klaar mee dat ik 5 mobiele abbonnementen en mijn huis abbo weg wil gaan halen zodra het kan en dan maar kijken of er providers zijn die wel service bieden met deze hoeveelheid abbo´s

Heb al zo vaak gebeld en nog steeds geen oplossing dat ik er echt klaar mee ben. ik betaal 100 per maand voor toestel en 2 simkaarten en kan er geen mallemoer mee. 

Echt zwaar klote service van KPN, kastje naar de muur idee, en dan zeggen ja andere afdeling belt jou voor een oplossing, hoe dan want ik ben onbereikbaar. 

Ga zo door KPN!!!!

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @jajajajajaja . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat jou mobiel niet goed werkt. Het is alleen niet iets waar ik je op het forum bij kan helpen.

Als jouw telefoon stuk is, dan is het raadzaam om er mee naar de winkel te gaan en deze ter reparatie aan te bieden.

https://www.kpn.com/service/mobiel/schade.htm#/

Â