Beantwoord

Is bij vertraging van Samsung S24+ smartwatch de multisim actie nog geldig?

  • 26 April 2024
  • 10 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb binnen de actieperiode mijn abonnement verlengd met een Samsung S24+. Hierbij kreeg ik als promo de Watch6 en een jaar gratis multisim. Nu is er een onderzoek gaande bij DHL omdat de Watch bezorgd zou zijn, maar deze is niet aan mij overhandigd. Het kan nog wel even duren voor hier duidelijkheid over is en ik alsnog de Watch6 binnen heb. Echter, ik ben bang dat de termijn voor het aanmelden van de gratis multisim dan verlopen is.

Kunnen jullie hierin ondersteunen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 April 2024, 20:37

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als uw toestel niet meer gevonden word, wat waarschijnlijk zo zal zijn, dat word de bestelling geannuleerd en kun u opnieuw bestellen. U kunt dan geen gebruik meer maken van de actie.

KPN gaat hier helemaal niets aan doen. Het is geen actie van KPN, het is een actie van Samsung. 

Bestelling geannuleerd? Dit gaat niet om de telefoon, die heb ik allang, het gaat om de watch die via samsung geleverd wordt. Echter, de multisim loopt via en moet je registreren bij KPN zelf.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Stephanie46 ,

Je hebt nog wel even, tot en met 31 mei 2024.

De cashback voor de multisim loopt ook via Samsung, niet via KPN: 

 

Samsung Galaxy S24  Nieuwe telefoon, nieuw horloge! Bestel tussen 17 januari en 3 maart 2024 de nieuwe Samsung Galaxy S24 en krijg de Watch6 LTE met Multisim cadeau!Zo regel je het:Galaxy Watch6 LTE cadeau

  • Vraag jouw smartwatch aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 3 mei 2024.
  • 1 jaar Multisim voor je smartwatch
  • Maak gebruik van de Galaxy Watch6 LTE promotie
  • Vraag via je nieuwe Galaxy Watch6 LTE een nieuw Multisim abonnement aan zoals beschreven onder 'Activeer Multisim met je Samsung Galaxy Watch'.
  • Vraag jouw cashback voor het Multisim abonnement daarna aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 31 mei 2024.

https://promo.deskservices.nl/nl-nl/24-0009

 

Bestelling geannuleerd? Dit gaat niet om de telefoon, die heb ik allang, het gaat om de watch die via samsung geleverd wordt. Echter, de multisim loopt via en moet je registreren bij KPN zelf.

Wat betreft de levering van de Watch. Dit moet je dan toch met Samsung oplossen. KPN staat hier helemaal buiten. 

 

Bedankt!

Mijn vraag richting KPN betrof idd enkel de multisim en niet de watch zelf. Ik werd voor de multisim door Samsung naar KPN gestuurd, vandaar.

Graag zou ik nog een reactie ontvangen van een KPN medewerker zelf. Alvast bedankt!

@klantenservice 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Stephanie46, KPN medewerker hier 🙋🏼😊

Ik sluit me helemaal aan bij het laatste bericht van @Noordzee!

Je watch is verzonden door Samsung dus dit gaat volledig buiten KPN om, ik hoop dat hij snel boven water is óf anders dat ze je een vervangende watch toe gaan sturen! Als je jouw watch ontvangen hebt, zal je nog tot 31 mei de tijd hebben om vervolgens bij ons de gratis multisim aan te vragen 😃

 

Bedankt voor de reactie.

Nogmaals, het gaat niet om het versturen van de watch, ik begrijp dat dit bij samsung ligt. Het gaat om de gratis multisim; als ik de watch niet op tijd alsnog ontvang van samsung, dan kan ik dus niet voor 31-05 de multisim aanvragen. Samsung gaf aan dat ik dit met jullie op moest nemen, maar ik begrijp dus dat het terugbetalen van de multisim kosten ook onder de verantwoordelijkheid van Samsung valt?

Reputatie 7
Badge +20

Ik weet niet precies hoe lang zo'n onderzoek naar een verdwenen pakket kan duren bij DHL (KPN verzendt via PostNL en daar is het misschien anders) maar hoop toch dat er vóór 31 mei een oplossing voor geboden wordt!

De cashback actie loopt óók via Samsung, ondanks dat je het aanvragen van Multisim via ons doet. Bij ons worden er maandelijks €5,- aan abonnementskosten in rekening gebracht voor het Multisim abonnement, en die kosten krijg je als eenmalige vergoeding weer terug van Samsung, wat er achter de streep voor zorgt dat je een jaar lang gratis gebruik kunt maken van Multisim. Samsung zal ongetwijfeld ergens gedocumenteerd hebben dat je pakketje zoek is geraakt en dat er voor jou dus sprake is van overmacht, en ik kan me niet voorstellen dat hier geen rekening mee gehouden gaat worden, ook al zou het wat langer gaan duren!

Dankjewel, ik zal dit verder met Samsung afhandelen.

Fijne dag!

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal prima, gaat vast wel goedkomen dus ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel, smartwatch én multisim!

Reageer