Beantwoord

Service provider blijft op Vodafone staan

  • 25 March 2024
  • 9 reacties
  • 151 keer bekeken

Ik ben een week geleden geswitched van Vodafone naar KPN. Dat ging een week lang goed, tot vadaag. Ik heb al de hele dag geen bereik, zowel telefoon als internet, tenzij over de wifi. Als ik naar mijn instellingen kijk op Samsung S20, zie ik daar als Service provider Vodafone staan. De simkaart is van kpn, en handmatig switchen naar kpn lukt niet. 

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Bedankt!

icon

Beste antwoord door AJvanLiere 28 March 2024, 18:43

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @AJvanLiere 

Je hebt op de overstapdatum eerst de Vodafone simkaart verwijderd (toen het bereik wegviel) en daarna de KPN simkaart geplaatst? Heb je het toestel ook opnieuw opgestart? Dan meldt het toestel zich weer aan en zouden alle sporen van Vodafone moeten verdwijnen.

Ja dat heb ik gedaan en vandaag ook nog een keer uit en aan gedaan. 

Reputatie 7
Badge +21

En je weet zeker dat je de Vodafone simkaart uit het toestel verwijderd hebt? Dan zou de verbinding met VF verbroken moeten zijn. Waar in de instellingen zie je de verwijzing naar Vodafone staan?

Reputatie 7
Badge +24

Is er bij Vodafone niet gewoon een maand opzegtermijn? 

Reputatie 7
Badge +9

Wellicht heb je een e-sim, deze via de instellingen verwijderd ?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AJvanLiere, welkom op onze community! Ik zie dat er al aardig meegedacht wordt! Kom je er een beetje uit zo?

Ik heb een gewone SIM-kaart. De instelling is nog niet veranderd maar ik heb wel weer bereik via KPN inmiddels.

Reputatie 7
Badge +21

Zijn de verwijzingen naar Vodafone nu verdwenen @AJvanLiere ? Wat heb je gedaan waardoor je weer bereik via KPN hebt gekregen?

Waar in de instellingen zie/zag je de verwijzing naar Vodafone staan? Laat aub een schermafdruk zien. Poets waar nodig privacygevoelige informatie zoals 06-nummer weg.

 

Ik heb niet iets gedaan om het weer aan de praat te krijgen, maar het probleem is zo wel opgelost, dank allen voor de reacties.

Reageer