Vraag

Sim kaart werkt niet en is al geactiveerd

  • 9 September 2019
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik zou vandaag overgaan op KPN, mijn simkaart is geactiveerd maar ik kan niet bellen of gebeld worden. Vanaf wanneer zou het moeten werken?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Astrid E, welkom! Heb je ook al een sms gekregen dat je over gaat? Dat krijg je op de dag dat het signaal daadwerkelijk omgezet wordt. Ook ben ik benieuwd of de simkaart van de oude provider nog werkt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan helpen we je graag verder.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Is alles inmiddels helemaal in orde? Als er nog vragen zijn, weet je ons te vinden.