Beantwoord

sim only abonnement bedrag is anders

  • 20 July 2020
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

heb hussel 0gb sim only afgesloten voor €15,00 maar zie nergens de €5,00 korting omdat ik ook internet van kpn heb’

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 July 2020, 14:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ad.w ,

Het lijkt er dan op dat je de korting van 5 euro per maand nog niet geactiveerd hebt. 

 

Je kunt deze korting zelf regelen.
 

Je kunt in Mijn KPN (bv door in te loggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

 

Reputatie 7

He @ad.w leuk dat je de kpn community een vraag stelt, welkom op het forum :)

Klopt helemaal wat Noordzee hier schrijft. Ik vermoed ook dat de registratie van Hussel nog niet is gedaan of verwerkt. Heb je dat inmiddels aangemeld? 
Als je nog vragen hebt geef dat gerust aan, we helpen je graag!

Reageer