Vraag

sim werkt niet meer, e-sim verwijderd

  • 29 June 2021
  • 8 reacties
  • 195 keer bekeken

Help help help!

heb mijn abonnement verlengd, door de e-Sim werkt mijn simkaart niet meer,

e-Sim verwijderd; maar kan geen nieuwe aanvragen omdat mij telefoon geen sms meer ontvangt en kan niet bellen met de helpdesk.

dramatisch dit..

hoe krijg ik mijn telefoon weer werkend?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Joyziejj , als je de e-sim hebt verwijderd zonder dat je deze eerst op een ander toestel ingesteld hebt, kan e-sim niet meer geactiveerd worden na het wissen. Je kan dan namelijk de verificatiecode niet meer per sms ontvangen. Je moet in dat geval een nieuwe fysieke simkaart aanvragen of halen in een KPN winkel.

Hoe vraag ik deze aan, zonder dat ik een sms-code ontvang?

Reputatie 7
Badge +21

Tja, als je het abonnement nog niet hebt gekoppeld in MijnKPN wordt het lastig. Die sms kan je nu ook niet meer ontvangen. Dat wordt dus een bezoek aan een KPN winkel.

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan het voor je regelen @Joyziejj! Scheelt weer een tripje naar de winkel. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. De laatste 3-cijfers kun je invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Kan iemand mij hiermee helpen zoals Lisa (moderator) het hier gedaan heeft?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @henk123456789 heb je de gevraagde gegevens al in je profiel gezet?

Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer is nodig. De laatste 3-cijfers kun je invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Geef dan hier een seintje als dat is gebeurd. Pas dan kan een moderator wat regelen.

Hoi, kennelijk heeft het even tijd nodig om de e simkaart te activeren. Dat heb ik niet meegekregen. Inmiddels werkt het weer, dank! 

Reputatie 7
Badge +21

Mooi, fijn weekend !