Vraag

Simkaart geblokkeerd

  • 7 March 2020
  • 5 reacties
  • 22 keer bekeken

Mij mobiele simkaard geblokkeerd vanwege administrator reden graag dit oplosen voor mij

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Kan het komen door teveel aan kopen in icloud acount?

Wat ook raar is er is all twee maanden geen factuur bekend er staat er zijn op dit moment geen factuuren bekend ik weet bijna zeker dat dit een grove vout is in het systeem ik weet ook bijna zeker dat hier all veel misbruik van gemaakt word  beter op losen kpn dat zelfde is ook bij tele2 er zijn geen factuur bekend dus iedereen met een nieuwe abonnees in januari februari hebben dus gratis internet en 06 nummers gewoon gratis bellen los het op

En nog iets er was in 3014 2017 ook een lek bij tmobile

In het creditcard betaald systeem maakte niks uit wat voor credit card je invoerde kan gewoon 023 maakte niks uit dan bevrieste de site nou weer 50 euro je kon eindeloos door geen toch maar gemeld aan tmobile vond het toch wel zorg wekend in de middag was de site van tmobile offline was het niet meer mogelijk

Reputatie 7
Badge +30

Beste @T-Root7, welkom en excuses voor de late reactie! Is je simkaart inmiddels gedeblokkeerd? Als ik daarin nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Wil je dat ik ook nog iets voor je doe m.b.t. je andere berichten? Die zijn mij niet helemaal duidelijk, dus zou je dat dan nog wat willen toelichten?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels in orde? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?