Beantwoord

simkaart kan niet mee bellen

  • 31 August 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

goedemiddag ik heb een Samsung toestel besteld met abonnement simkaart zonder mobiele nummer 06. Maar een hele rare nummer krijg ik wat begint met 09. Ik kan niet bellen. Wat gaat erĀ  mis ook als ik probeer te activeren moet ik een activatiecode hebben en dat heb ik ook niet gekregenĀ 

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 3 September 2020, 16:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Gigi34, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Gezien de situatie kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Het lijkt er haast op dat je een zogenaamd Data Only abonnement hebt gekregen. Deze abonnementen krijgen een nummer wat begint met 097. Om dit opgelost te krijgen, kun je het beste bellen naar 0800-0402 (gratis). Als je in het keuzemenu aangeeft dat je een vraag over jouw contract hebt, dan kom je in contact met mijn collega die je hier verder bij kan helpen.

Dit staat onder ā€œMobiel internetā€ (zie hier bovenaan) op de website. Heb je die optie misschien gekozen? Met een 097 nummer is bellen en smsā€™en inderdaad niet mogelijk.

Met Sim Only krijg je een 06 nummer en heb je Ć³Ć³k bellen en smsā€™en.

Telefonisch kan je abonnement vast nog wel gewijzigd naar Sim Only met een 06 nummer.

Reageer