Beantwoord

Simkaart moeder werkt niet meer ook niet na nieuwe simkaart

  • 5 April 2024
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Mijn moeder heeft vorige week een update uitgevoerd op haar telefoon, ze moest bij het opnieuw opstarten van de telefoon haar code invoeren. Deze wist ze niet meer, 3x fout ingevuld en daarna ook de pukcode meerdere keren verkeerd ingevoerd.

Sindsdien werkt de simkaart niet meer, ze is naar een kpn winkel geweest en kreeg een vervangende (al geactiveerde) sim kaart maar nog steeds gebeurd er niks. Haar telefoon merkt wel op dat er iets in de telefoon zit maar lijkt geen verbinding te kunnen maken met de simkaart.

De simkaart werkt ook niet in andere telefoons. Wat kunnen wij nog doen?

icon

Beste antwoord door PeterG 5 April 2024, 20:10

Bekijk origineel

1 reactie

Mijn advies: nogmaals naar de winkel. Daar kunnen ze dit probleem toch echt het beste oplossen. Want dit is een kwestie van 'hands on'.

http://kpn.com/winkel

 

Reageer