Beantwoord

Simkaart niet aangemeld bij netwerk

  • 27 July 2020
  • 6 reacties
  • 2802 keer bekeken

Ik heb een uur geleden een nieuwe simkaart in de telefoon gestopt, nu ik iemand probeer te bellen krijg ik de melding niet aangemeld bij netwerk. 

wat kan ik hieraan doen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 July 2020, 14:48

Bekijk origineel

6 reacties

Dag @Vlian , welkom op het forum.

Dit betreft een KPN SIM-kaart? Heb je de gebruiksaanwijzing in de verpakking gevolgd? Meestal moet je zo'n nieuwe kaart eerst activeren (al dan niet met nummerbehoud).

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Vlian, welkom inderdaad en bedankt voor jouw bericht!

Net als Henk ben ik benieuwd of de simkaart geactiveerd is, of dat dit nog moet gebeuren. Vanwaar heb je een nieuwe simkaart ontvangen? Is het een vervangende simkaart (kwijt, kapot of gestolen), een simkaart bij een nieuw KPN abonnement of gekregen vanwege een overstap met nummerbehoud?

Indien activeren niet het gewenste resultaat geeft kan je nog proberen om het toestel te herstarten. Helpt dit ook niet? Dan hoor ik het graag en kijk ik even met je mee. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, evt. klantnummer, 06-nummer + simkaartnummer? Dit kan je kwijt in de daarvoor bestemde vakjes en bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators. 

Laat je het nog even weten of ik hierbij kan helpen?

Bedankt voor jullie reactie!

Ik heb inderdaad de simkaart vanmorgen om 11:30 geactiveerd, na een uur nog geen resultaat. Hierdoor met jullie klantenservice gebeld, deze collega vertelde mij dat het iets langer kan duren, mocht het vandaag na 15:00 nog niet werken moest ik terug bellen. Echter zijn jullie telefonisch niet bereikbaar door de drukte.

Reputatie 7
Badge +21

@Vlian ik heb helaas nog geen mobiel nummer ontvangen alleen adres en simkaartnummer. Het mobiele nummer heb ik ook echt nodig om het op te zoeken. Kan je die nog even doorgeven via het Forum profiel of een  privebericht?

Ik dacht dat ik deze ingevuld had. Echter, ben ik naar de KPN winkel gegaan en is het probleem al oplost. Evengoed bedankt voor de reactie!

Reputatie 7
Badge +21

Oh gelukkig, fijn dat het daar opgelost is @Vlian:blush:

Reageer