Jullie hebben mijn simkaart naar het verkeerde adres gestuurd.
Ik bestel een simkaart via mijnkpn.
Ik realiseer me dat ik in KPN niet mijn nieuwe adres heb gezet, maar wel in Telfort heb aangegeven dat ik ben verhuisd. Dus naar mijn weten zou het goed moeten staan.
Ik krijg een email met het oude en dus foute adres dus ik realiseer me dat ik dat moet laten aanpassen.
Ik bel met de klantenservice nog binnen 10 minuten na het bestellen om te vragen of dat adres aangepast kan worden. Hij zegt dat er niets veranderd moet worden en dat het goed komt.
Ik kijk vandaag in mijn PostNL app en zie dat hij alsnog naar het verkeerde adres word verstuurd.
Ik probeer een nieuwe te bestellen, maar jullie hebben ineens technische storing.
Kunnen jullie mij dan een nieuwe toesturen of zorgen dat ik er een kan afhalen bij de locatie Kronenburg in Arnhem? Kunnen jullie zorgen dat dit intern gewoon geregeld wordt. Ben nu voor niets aan het wachten op een simkaart die niet gaat aankomen.
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel