Beantwoord

Simkaart verkeerd gestuurd

  • 13 March 2020
  • 13 reacties
  • 276 keer bekeken

Jullie hebben mijn simkaart naar het verkeerde adres gestuurd. 

Ik bestel een simkaart via mijnkpn.

Ik realiseer me dat ik in KPN niet mijn nieuwe adres heb gezet, maar wel in Telfort heb aangegeven dat ik ben verhuisd. Dus naar mijn weten zou het goed moeten staan. 

Ik krijg een email met het oude en dus foute adres dus ik realiseer me dat ik dat moet laten aanpassen.

Ik bel met de klantenservice nog binnen 10 minuten na het bestellen om te vragen of dat adres aangepast kan worden. Hij zegt dat er niets veranderd moet worden en dat het goed komt.

Ik kijk vandaag in mijn PostNL app en zie dat hij alsnog naar het verkeerde adres word verstuurd. 

Ik probeer een nieuwe te bestellen, maar jullie hebben ineens technische storing. 

Kunnen jullie mij dan een nieuwe toesturen of zorgen dat ik er een kan afhalen bij de locatie Kronenburg in Arnhem? Kunnen jullie zorgen dat dit intern gewoon geregeld wordt. Ben nu voor niets aan het wachten op een simkaart die niet gaat aankomen.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 March 2020, 09:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Kun je vandaag of morgen niet even langsgaan bij jouw oude adres om dat sim-kaartje op te halen? 

Of is dat oude adres aan de andere kant van het land?

Verder is het van belang dat je zo spoedig mogelijk bij alle bedrijven en instanties. waar je iets mee te maken hebt jouw nieuwe adres doorgeeft. Vaak kan dat via internet. 

 

Kun je vandaag of morgen niet even langsgaan bij jouw oude adres om dat sim-kaartje op te halen? 

Of is dat oude adres aan de andere kant van het land?

Verder is het van belang dat je zo spoedig mogelijk bij alle bedrijven en instanties. waar je iets mee te maken hebt jouw nieuwe adres doorgeeft. Vaak kan dat via internet. 

 

Nee, dat kan niet. Ik ga niet 3 uur heen en weer rijden om bij de nieuwe bewoner nog die simkaart te halen. En dan heb ik nog niet eens het risico benoemd dat ik voor niets ga als diegene niet thuis is.

Bovendien, als je gebruik maakt van telfort-huwelijk service (abonnement samenvoegen door samenwonen) en dus ook aangeeft dat jij de gene bent die verhuist, dan mag je er wel vanuit gaan dat het nieuwe adres erin staat en goed overgenomen wordt door KPN bij het samensmelten van Telfort en KPN. 

Ik ga wel gwn een nieuwe halen in de KPN winkel.

Reputatie 7
Badge +28

Tsjaa, drie uur rijden is inderdaad geen optie. 

Mogelijk heb je een doorstuur-service ingesteld voor jouw post? 

 

Wat betreft jouw adreswijziging bij KPN: 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Ik weet uit ervaring, niet speciaal kpn, hoe lastig het kan zijn om adres wijzigingen door te voeren.

Een goede band met de volgende bewoner is in zo’n geval heel handig, ik heb beide uitersten meegemaakt wdbt.

Wij stuurden geadresseerde en gefrankeerde enveloppen naar het oude adres en zo eens in de zoveel tijd kwam het keurig bij ons in de bus.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @DonderOp, welkom! Wat vreemd dit! Heel begrijpelijk dat je niet naar je oude adres gereden bent. Ben je inmiddels wel langs de winkel geweest? En is er naar je adres gekeken? Als je je forumprofiel aanvult met je (huidige) postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer, dan kijk ik graag even met je mee. 

Tsjaa, drie uur rijden is inderdaad geen optie. 

Mogelijk heb je een doorstuur-service ingesteld voor jouw post? 

 

 

Nee, was niet nodig want alles was al aangepast bij andere bedrijven. Jullie + Telfort (voor het telfort huwelijk) hebben wél dat gemeentelijke document wat ik moest inleveren gehad met het nieuwe adres. Waarom is dan in het systeem niets bijgewerkt of gevraagd of dit ook in het systeem moest? Lijkt mij niet meer dan logisch toch.

 

Wat betreft jouw adreswijziging bij KPN: 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Gedaan

 

 

Ik weet uit ervaring, niet speciaal kpn, hoe lastig het kan zijn om adres wijzigingen door te voeren.

Een goede band met de volgende bewoner is in zo’n geval heel handig, ik heb beide uitersten meegemaakt wdbt.

Wij stuurden geadresseerde en gefrankeerde enveloppen naar het oude adres en zo eens in de zoveel tijd kwam het keurig bij ons in de bus.



Bij Coolblue bijv. is het juist heel makkelijk om adressen aan te passen. Maar het ging niet daarom: ik belde nog naar de KS om te vragen of het goed kwam zonder iets aan te passen. Hij had de bestelling anders moeten annuleren en dan had ik opnieuw besteld.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie inderdaad op één plaats in jouw gegevens nog je oude adres staan. Via het forum mogen we dat, in verband met de verificatiesms, niet wijzigen. Wil je zelf eens in MijnKPN kijken of daar overal jouw nieuwe adres staat en het daar eventueel wijzigen? Mocht dat niet willen, neem dan vooral nog even telefonisch contact op. Ik maak een notitie in het systeem, zodat mijn collega's weten wat er gaande is. 

Reputatie 7
Badge +30

Is het gelukt met de nieuwe simkaart? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten!

Reputatie 7
Badge +28

@DonderOp

Is jouw adreswijziging nu inmiddels (telefonisch) geregeld bij alle KPN-afdelingen? 

En heb je al een simkaartje kunnen bemachtigen? Want dat zal ook niet meevallen met al die gesloten KPN-winkels. 

Even voor de duidelijkheid de twee issues waar ik mee zit. 

  1. Het adres voor ALLE producten is NIET gekoppeld terwijl alle gegevens van mij wel overal hetzelfde waren. (Telfort mobiel + internet op hetzelfde adres voor de verhuizing). Ik heb daar om de verhuizing aan te tonen een papier moeten inleveren. Waarom was dit nooit bijgewerkt of gevraagd of dit kon worden bijgewerkt.
     
  2.  Klantenservicemedewerker die uit zijn nek lult: 
    Ik heb een bestelling gedaan voor een simkaart en kom erachter dat het adres niet is bijgewerkt na de verhuizing. Kan de bestelling telefonisch gewijzigd worden NADAT mijn adresverandering is doorgegeven in MijnKPN?

    Nee, dat kan ik niet vanuit hier, maar dat hoeft niet. Want het systeem werkt het automatisch bij Het komt wel goed met de levering van de bestelling.
    Weetje het zeker?
    -”Ja, dat weet ik zeker.

    Vervolgens komt het alsnog op het verkeerde adres aan. Ik wil zien dat jullie dit terugkoppelen aan de afd. klantenservice zodat dit soort onzin niet meer gebeurt. 

     

Ja, ik heb ondertussen mijn simkaart en nee ik kan niet zien waar nog mijn oude adres staat. Bij post, de enige plek waar ik uberhaubt iets zie staan,) staat het adres in Arnhem.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Wil je dan toch nog eens telefonisch of via chat contact met ons opnemen? Ik mag het adres zelf niet aanpassen, in verband met de verificatiesms, zoals ik aangaf. Ik laat een duidelijke instructie achter voor de collega's, zodat ze weten waar ze moeten kijken. Ik zie dat bij jou een aparte contactpersoon staat, die je overigens zelf bent, maar daar staat je oude adres nog. Dat moet verwijderd worden. Dit heb ik zelf niet eerder gezien, dus ik kan me ook voorstellen dat mijn collega dit over het hoofd heeft gezien. Mijn excuses voor de verwarring!

Reputatie 7
Badge +30

Is het inmiddels gelukt? Het heeft nu waarschijnlijk wat minder haast, omdat je de nieuwe simkaart al hebt, maar toch is het ook voor de toekomst handig dat het goed staat :-).