Vraag

Sinds kort zijn alle inkomende oproepen onbekend

  • 28 October 2022
  • 7 reacties
  • 94 keer bekeken

Sindskort zijn al mijn inkomende oproepen allemaal onbekend terwijl de bellers allemaal in mijn contacten lijst staan 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Winiajs, welkom op het KPN Forum!

Het klinkt inderdaad alsof een instelling aan onze kant verkeerd staat, @Fabsdepro. Ik kijk dit graag voor je na. Ik heb daarvoor wel wat informatie van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Goedemorgen,

Ik heb mijn gegevens aangevuld.

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb één en ander in het systeem gewijzigd. Hopelijk zie je nu weer wie belt. Als dit niet het geval is, dan zit het mogelijk in jouw toestelinstellingen.

Hoi @Denise_  

Ik heb vanalles geprobeerd met de instellingen maar het is nog steeds niet verholpen.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Wil je voor de zekerheid eens testen of de inkomende oproepen ook onbekend zijn als je jouw simkaart in een ander toestel hebt? En wat als je een andere simkaart in jouw toestel stopt? Hiermee kunnen we uitsluiten waar het probleem zit.

Heb het net geprobeerd met een andere simkaart en dan krijg ik wel gewoon de naam in beeld en als ik mijn simkaart in een andere telefoon stop krijg ik ook geen naam in beeld 

Reputatie 7
Badge +17

Mijn excuses, ik had de verkeerde instellingen aangepast. Ik heb het nu nog eens geprobeerd. Wil je het nog eens proberen?