Vraag

Sinds mei werkt gratis roaming in Oekraïne niet meer en moet ik bundels kopen

  • 23 June 2023
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Ik kom regelmatig  voor hulpverlening  in Oekraïne. Tot begin dit jaar ging dat prima mijn telefoon werkte normaal en ook had ik internet, ik heb een onbeperkt  abonnement. Maar in maart en mei ondervond ik  problemen met mijn data, ik kon geen verbinding krijgen met internet  en was genoodzaakt  om bundels te kopen. Na vele telefoontjes met de klantenservice  krijg ik geen bevredigend  antwoord. Volgens mij werkt de actie nog steeds en is verlengd tot eind augustus  2023.van de klantenservice  krijg ik verschillende  antwoorden. Je moet daar niet heen gaan, is gevaarlijk,  Oekraïne  hoort niet bij Europa, dus je moet gewoon betalen. Je hebt de bundel zelf gekocht en wat je koopt moet je betalen en een aantal malen  weten ze geen antwoord  en wordt de verbinding verbroken.  Wie kan mij een duidelijk  antwoord  geven?

 

De situatie in Oekraïne gaat ons aan het hart. Daarom brengen we in ieder geval tot 2 april voor mobiel (bellen en sms) en vast bellen naar Oekraïne geen kosten in rekening*. Dat geldt voor onze consumenten en zakelijke klanten. Ook maken we voor onze klanten die in Oekraïne zijn roaming (bellen, data en sms) kosteloos.** :green_heart:

Update 27-03-2023: Deze actie is opnieuw verlengd, het blijft van toepassing tot in ieder geval 31 augustus 2023.

 

Mvrgr Arie 65


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Arie 65, welkom hier. 

Allereerst, wat fijn dat je je hiervoor inzet. Toch nog een beetje vertrouwen in de menselijkheid. 

Die actie klopt inderdaad, maar is bedoeld voor mensen die vanuit Nederland contact willen houden. Ik twijfel echter of dit daar ook onder valt. Ik ga dit hier navragen en kom er snel op terug. Ik verwacht dinsdag.